Big Brother: oglądalność na stałym poziomie. Chajzer i Ohme idą w dół
Po 11 latach od emisji ostatniej edycji polskiego "Big Brothera" TVN7 wskrzesił legendarne reality show na swojej antenie. Okazało się, że Polacy bardzo czekali na ten powrót.
26.03.2019 | aktual.: 27.03.2019 11:28
Premierowy odcinek "Big Brothera" obejrzało w sumie 2 226 387 widzów. W grupie komercyjnej (16-49 lat) TVN7 miał blisko 21 proc. udziału w rynku.
Oglądalność kolejnych odcinków była oczywiście niższa, ale widownia programu utrzymuje się na równym, całkiem wysokim poziomie. Jak podaje serwis wirtualnemedia.pl, "Big Brothera" nadawanego codziennie o 20:00 ogląda ok 1,1 mln widzów. Wyjątkiem było sobotnie wydanie (23.03), które zainteresowało niespełna 700 tys. osób.
Całkiem równy poziom oglądalności prezentują także dwuminutowe wejścia na żywo o 9:50, 13:35 i 16:40. "Big Brothera Pobudkę" ogląda średnio ponad 92 tys. osób, "Big Brother Popołudniu" – 405 904, a "Big Brother Podwieczorek" – 250 558.
Tendencję spadkową wykazuje jedynie oglądalność programu "Big Brother Nocą", prowadzonego codziennie o 23:00 przez Małgorzatę Ohme i Filipa Chajzera. Jeszcze 19 marca przyciągał on ponad 425 tys. widzów, a trzy dni później – 282 773.