Allegro przygotowało kolejny wyciskacz łez. Reklama to gotowy świąteczny hit
Pozory mylą - warto pamiętać o tym nie tylko od święta, ale i na co dzień - zdaje się mówić najnowszy spot Allegro. Marka prezentuje nową, poruszającą reklamę. Zobaczcie!
02.12.2021 11:36
Od lat z początkiem grudnia reklamowy okres przedświąteczny jest już w rozkwicie. W sieci i telewizji roi się od nastrojowych spotów i reklam upominków. Wiele firm bierze też udział w niepisanym konkursie na najbardziej wzruszającą i wywołującą pozytywne emocje wśród widzów produkcję.
Na polskim rynku od pewnego czasu prym w tej kwestii wiedzie Allegro, które dba o to, by jej spoty były pełnymi historiami, zamkniętymi w krótkometrażowych filmach. Niekwestionowanym hitem marki była reklama z 2016 r., w której główną rolę grał dziadek, który uczy się angielskiego, by wylecieć do Londynu i móc się spotkać z wnuczkiem.
Trzy lata później marka posłużyła się podobnym schematem i opowiada o rodzinnych relacjach, tym razem na linii babcia – wnuczka. Tym roku zaś Allegro mówi o bliższych sobie pokoleniach – rodzicach i ich dorosłych dzieciach.
W spocie widzimy pokoleniowy konflikt wywołany nieakceptowaniem wybranka córki przez jej ojca. Mężczyzna, najwyraźniej kierujący się sztywnymi życiowymi zasadami i wykonujący szanowany zawód, nie widzi w swojej rodzinie wytatuowanego chłopaka. Szybko jednak przekonuje się, że pozory mylą i w rzeczywistości mają ze sobą więcej wspólnego, niż by się spodziewał.
"Pierwsze wrażenie nie musi być słuszne. Czasem potrzeba chwili, żeby dostrzec w sobie to, co najważniejsze", brzmi motto spotu. Krótki film zaś dobitnie go pokazuje i, nie da się ukryć, wywołuje niemałe wzruszenie.
Przygotujcie chusteczki i zobaczcie nowy świąteczny reklamowy hit. Wideo znajdziecie poniżej.