Nowy wyciskacz łez. Piękna świąteczna reklama prosto z Norwegii to hit sieci
Jak co roku firmy publikują świąteczne spoty, które uderzają w nasze czułe struny. Bliskość, rodzina, miłość, bezpieczeństwo to hasła, które wyjątkowo poruszają widzów i... konsumentów. Czy reklama norweskiej poczty będzie tą najpiękniejszą w tym roku?
Przepis na świąteczny wyciskacz łez (i - a jakże - pieniędzy!) wydaje się prosty. Ckliwa historia, bliscy nam bohaterowie i uniwersalne przesłanie okraszone przyjemną muzyką i świątecznymi dekoracjami, sprawiają, że chętnie oglądamy reklamy, na których ronimy niejedną łzę. Kilka lat temu sensacją stała się reklama Allegro, w której dziadek uczył się angielskiego, by móc porozmawiać ze swoją wnuczką. Co roku zachwycają także spoty brytyjskiej sieci John Lewis.
W tym roku może być głośno o spocie wyprodukowanym dla norweskiej poczty. Niemal czterominutowa reklama przypomina bardziej krótkometrażowy film. Widzimy na nim mężczyznę, który spędza święta z siostrą i jej dziećmi, ale jest samotny. Chwilami bliskości są momenty, gdy raz w roku św. Mikołaj odwiedza jego dom, by podarować mu jakiś drobiazg. Mężczyzna wysyła list do niego, wyznając, że jest jedynym, czego on pragnie.
Jego marzenie spełnia się dzięki... norweskiej poczcie, która przejmując obowiązki Mikołaja, daje mu mnóstwo wolnego czasu do wykorzystania we dwoje w święta.
Klip nazywa się "Kiedy Harry poznał Świętego" w nawiązaniu do kultowej romantycznej komedii "Kiedy Harry poznał Sally".
When Harry met Santa ENG SUB
W Europie pary homoseksualne mogą wziąć ślub w 16 krajach: Holandii, Belgii, Hiszpanii, Norwegii, Szwecji, Portugalii, Islandii, Danii, Francji, Wielkiej Brytanii, Luksemburgu, Irlandii, Finlandii, Niemczech, Austrii oraz na Malcie.
W listopadzie tego roku TVP zakazała emisji reklamy, w której... całują się dwie dziewczyny.