Zarząd Polskiego Radia podjął decyzję w sprawie Manna. Dziennikarz może czuć się bezpiecznie?
Udział dziennikarzy w reklamach telewizyjnych często wzbudza wiele emocji i dzieli środowisko. Polskie Radio podjęło decyzję w sprawę udziału Wojciecha Manna w kampanii sieci sklepów AGD.
Wojciech Mann znalazł się pod lupą Polskiego Radia za sprawą udziału w reklamie sieci Saturn. Kolorowa prasa grzmiała, że prezenter może przez nią stracić pracę. - Dziennikarze zatrudnieni w Polskim Radiu zobowiązani są do przestrzegania etyki zawodowej oraz wszelkich wewnętrznych regulacji funkcjonujących w firmie – komentował wówczas Łukasz Kubiak, rzecznik prasowy PR.
Zarząd Polskiego Radia wyjaśnił z Wojciechem Mannem wątpliwości dotyczące jego udziału w zewnętrznych akcjach marketingowych. Portal Wirtualnemedia.pl ustalił, że dziennikarz wypełni swoje obecne umowy reklamowe, a w przypadku kolejnych będzie uzgadniał szczegóły z nadawcą. Informację przekazała we wtorek rzeczniczka prasowa Polskiego Radia Małgorzata Kaczmarczyk.
- Ustalenia te stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą zostać ujawnione. Obydwie strony ustaliły, że sprawy związane z udziałem Wojciecha Manna w ewentualnych kolejnych przedsięwzięciach komercyjnych i niekomercyjnych zostaną wypracowane - na drodze osobnych porozumień - napisano w komunikacie.
Warto przypomnieć, że Wojciech Mann już raz poniósł konsekwencje za udział w reklamie. Kilka lat temu, za występ w spocie Kredyt Banku został odsunięty od prowadzenia rozmów z publicystami w ramach audycji "Zapraszamy do Trójki".