Ogromny sukces show. "Love Island" hitem Polsatu
Trzecia edycja "Love Island" dobiegła końca. Jak się okazuje, ostatni sezon programu okazał się ogromnym sukcesem.
"Love Island" to program, podczas którego widzowie bacznie przyglądają się uczestnikom, którzy szukają miłości. Trzeci sezon reality-show wystartował pod koniec lutego i przyciągnął przed telewizory masę osób. Do końca programu przetrwały trzy pary: Ania i Czarek, Waleria i Piotrek oraz Caroline i Mateusz. Ci ostatni decyzją fanów wygrali program. Teraz widzowie ciekawi są, czy utworzone w programie pary przetrwają w realnym świecie i śledzą ich każdy krok na Instagramie.
Z ustaleń Wirtualnych Mediów wynika, że średnia widownia nadawanego w Polsacie trzeciego sezonu reality-show Polsatu "Love Island. Wyspa miłości", w okresie od 28 lutego do 11 kwietnia 2021 roku, wyniosła 761 tys. osób. Miało to przełożenie na 32 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów.
W porównaniu do drugiej edycji "Love Island" widownia wzrosła o 132 tys. widzów. W trakcie emisji programu Polsat zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Pierwsza lokata należała do TVP1, której udział w tym paśmie wyniósł 8,20 proc. Trzecie miejsce zajęła TVP2 (6,54 proc.), a czwarte - TVN (6,50 proc.).