Polsat zdecydował. Wiadomo, co dalej z "Twoja twarz brzmi znajomo"

Jedną z gwiazd 18. edycji jest Krzysztof Ibisz, który wykonaniem przeboju Verki Serduchki podbił internet
Jedną z gwiazd 18. edycji jest Krzysztof Ibisz, który wykonaniem przeboju Verki Serduchki podbił internet
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | MACIEJ ZAWADA

17.04.2023 17:51, aktual.: 17.04.2023 18:48

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Wiadomo już, co dalej z programem "Twoja twarz brzmi znajomo", który doczekał się już 18. edycji. Włodarze Polsatu zdecydowali, czy odświeżony wiosną format pojawi się też w kolejnej ramówce. Czy wprowadzone zmiany przyniosły zamierzony efekt?

- Odnowiliśmy ten wielki format. Liczę na to, że będziemy go podlewać i pielęgnować jeszcze bardzo długo - komentował na początku marca Edward Miszczak, nowy dyrektor programowy Polsatu, najważniej zadowolony z wprowadzonych do "Twoja twarz brzmi znajomo" zmian.

Jak podają Wirtualne Media, stacja zdecydowała się na kontynuację muzycznego show Polsatu, co zapowiedziano już jego producentom. 19. edycja "Twoja twarz brzmi znajomo" ma trafić do jesiennej ramówki, a jego twórcy już zaczęli nad nią pracę. Według informacji branżowego serwisu trwają poszukiwania uczestników, a nagrania nowych odcinków mają ruszyć latem.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Odświeżona formuła "Twoja Twarz Brzmi Znajomo"

Przypomnijmy, że po ostatnich zmianach z jury zniknęła Katarzyna Skrzynecka i Michał Wiśniewski, a do Roberta Janowskiego i Małgorzaty Walewskiej dołączył Paweł Domagała. Piotra Gąsowskiego u boku Macieja Dowbora zastąpił z kolei dawno niewidziany Maciej Rock.

Do tego nowa scenografia, logotyp i interesujące nazwiska ze świata show-biznesu. Tak w skrócie, po liftingu, prezentuje się bieżąca, 18. już edycja muzycznego show Polsatu.

Jak czytamy w Wirtualnych Mediach, wyżej wymienione zmiany w formacie, przypisywane nowemu dyrektorowi programowemu Polsatu, przyniosły pożądany efekt.

Stację zadowala oglądalność bieżącej edycji, w której pierwsze trzy odcinki śledziło średnio 1,56 mln widzów. To tyle samo, co w ubiegłym roku i jak widać wystarczająco, by włodarze stacje zdecydowali się na kontynuację show.

W najnowszym odcinku podcastu "Clickbait" awanturujemy się o "Awanturę" na Netfliksie, załamujemy ręce nad przedziwną zmianą w HBO Max, a także rozmawiamy o największym serialowym szoku 2023 roku. Możesz nas słuchać na Spotify, w Google Podcasts, Open FM oraz aplikacji Podcasty na iPhonach i iPadach.

Komentarze (13)