TVP1 i TVP2 tracą w żałobie, zyskują kanały informacyjne

Podczas żałoby narodowej rekordy oglądalności biją kanały informacyjne: TVP Info, TVN24 i Polsat News. Tracą TVP1 i TVP2, które najbardziej zmodyfikowały swoje ramówki.

Telewizje TVP1 i TVP2 miały 13 i 14 kwietnia odpowiednio średnio 17,74 proc. i 11,15 proc. udziału w rynku telewizyjnym. Oba kanały znacznie zmodyfikowały swój program, rezygnując z nadawania sztandarowych pozycji – „Klanu”, „Plebanii”, „Barw szczęścia” czy „M jak miłość”.

TVP1 i TVP2 tracą w żałobie, zyskują kanały informacyjne
Źródło zdjęć: © AKPA

15.04.2010 | aktual.: 25.11.2013 11:07

TVN zanotowała w tych dniach średnie udziały na poziomie 17,21 proc. - wynika z AGB Nielsen Media Research dla portalu Wirtualnemedia.pl. Kanał wycofał jedynie skrajnie rozrywkowe formaty, zachowując między innymi emisję „Majki”, „Rozmów w toku” , „W11” czy „Na Wspólnej”.

Wśród stacji informacyjnych najchętniej oglądane jest TVP Info (średni udział w marcu - 3,72 proc.) Zyskały także TVN24 (średni udział w marcu – 2,49 proc.), Polsat News (średni udział w marcu – 0,33 proc.) i Superstacja (średni udział w marcu – 0,17 proc.).

W badanym okresie najpopularniejszym serwisem informacyjnym były „Wiadomości” (4,9 mln widzów). „Fakty” przyciągnęły blisko 4,29 mln osób ( wynik tylko z TVN, nie uwzględnia TVN24).

[

]( http://www.wirtualnemedia.pl )

Źródło artykułu:WP Kobieta
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)