TVP przegrała ze stacjami komercyjnymi. Dwójka z najniższym wynikiem oglądalności

Ostatni tydzień przyniósł spore zmiany pod względem oglądalności. Polsat w okresie od 13 do 19 czerwca awansował z drugiego miejsca na pozycję lidera w rynku telewizyjnym. O oczko w górę z trzeciego miejsca przesunął się TVN.

TVP przegrała ze stacjami komercyjnymi. Dwójka z najniższym wynikiem oglądalności
Źródło zdjęć: © mat. prasowy

20.06.2016 | aktual.: 20.06.2016 15:18

Spadek oglądalności zanotowała natomiast Telewizja Polska. Trzecie miejsce zajęła TVP1, która w ubiegłym tygodniu była pierwsza. Poza podium znalazła się TVP2, która osiągnęła najniższe tygodniowe wyniki oglądalności w historii badań telemetrycznych. Wyniki badań w grupie komercyjnej (wśród widzów w wieku 16-49 lat) prezentują się tak samo.

Najwięcej widzów w zeszłym tygodniu zgromadziła transmisja meczu Polska-Niemcy w ramach Euro 2016, którą 16 czerwca na antenie TVP1 oglądało 7,93 mln widzów. Na Polsacie śledziło je 5,48 mln osób. Wysokie miejsce miało też studio przed meczem Polaków z Niemcami, które do Jedynki przyciągnęło średnio 3,33 mln widzów, informuje portal wirtualnemedia.pl.

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym w zeszłym tygodniu natomiast, były "Fakty" TVN, które 14 czerwca obejrzało 3,13 mln widzów. Z kolei najchętniej oglądane wydanie konkurencyjnych "Wiadomości" TVP1 zgromadziło 2,30 mln widzów (emisja 15 czerwca). Więcej, bo 2,87 mln oglądających miał "Teleexpress" z 17 czerwca.

Zobacz także: #dziejesienazywo: Grażyna Torbicka o swojej pracy bez TVP

Źródło artykułu:WP Kobieta
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)