Tanio to już było. Disney+ podniósł ceny, ale nie dla wszystkich
Platformy streamingowe walczą o klienta, który może płacić nawet kilkaset złotych miesięcznie za dostęp do różnych ofert filmowo-serialowych. Ostatnio Disney+ mocno podniósł cenę swojego abonamentu, ale niektórzy klienci tego nie odczują. Do czasu.
Platforma streamingowa Disney+ wystartowała w Polsce w czerwcu 2022 r. Początkowo kusiła świetną ceną promocyjną w wysokości 229,90 zł za cały rok, ale po pierwszych urodzinach roczny abonament wzrósł do 289,90 zł. Dzięki jednorazowej opłacie otrzymywało się dwa miesiące gratis, gdyż stawka na 30 dni wynosiła 28,99 zł. To już jednak przeszłość, gdyż od 1 listopada 2023 r. obowiązują jeszcze wyższe stawki.
Obecnie nowi klienci Disney+ muszą płacić 37,99 zł/miesiąc lub 379,90 zł/rok. 30-procentową podwyżką nie muszą się na razie przejmować widzowie, którzy mają Disney+ w pakiecie z telewizją lub telefonem. Chodzi m.in. klientów Polsat Box korzystających z tzw. ofert łączonych lub wariantu "Disney+ na start przez rok w prezencie".
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
- Nowi klienci, wybierając dowolny pakiet telewizyjny z Disney+ w Polsat Box z umową na dwa lata, otrzymają w ramach aktualnych promocji Disney+ przez pierwsze 12 miesięcy bez opłat, a na kolejne 12 miesięcy w cenie 37,99 zł - mówiła Olga Zomer, rzeczniczka prasowa Cyfrowego Polsatu w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl.
- W Polsat Box Go promocyjna cena pakietu Polsat Box Go Premium z usługą Disney+ obecnie pozostaje bez zmian i wynosi 50 zł/30 dni - dodała Zomer. Również klienci Plusa i Netii, którzy korzystają z Disney+ w ramach dopłaty do abonamentu, nie muszą się na razie przejmować podwyżką.
Władze Disneya zdają sobie sprawę, że podwyżka ceny abonamentu może się skończyć się odpływem klientów, dlatego eksperymentują z alternatywnymi wariantami. W kilku krajach Europy już teraz można korzystać z tańszego pakietu Disney+, ale z reklamami. Są też droższe oferty premium z dostępem do filmów w jakości Ultra HD. W Polsce cały czas obowiązuje jedna oferta bez dopłacania za 4K i w najbliższym czasie nie ulegnie to zmianie.
W najnowszym odcinku podcastu "Clickbait" rozmawiamy o najlepszych (i najgorszych) reklamach świątecznych, wielkich potworach w "Monarchu" na AppleTV+ i szokującym znęcaniu się na ludźmi w "Special Ops: Lioness" na SkyShowtime. Możesz nas słuchać na Spotify, w Google Podcasts, Open FM oraz aplikacji Podcasty na iPhonach i iPadach.