"Szpilki na Giewoncie" hitem jesieni
Pierwszy sezon serialu „Szpilki na Giewoncie” oglądało w Polsacie średnio 2,62 mln widzów. Stacja w trakcie emisji produkcji była liderem rynku oraz poprawiła wynik w porównaniu do analogicznego okresu przed rokiem.
"Szpilki na Giewoncie” dały Polsatowi średnio 23,41 proc. udziału w grupie 4+ oraz 25,65 proc. udziału w grupie 16-49 (przed rokiem odpowiednio 17,57 proc. i 20,6 proc. udziału) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Polsat w trakcie emisji serialu był liderem w rynku telewizyjnym. Co nie może dziwić, produkcję oglądały głównie kobiety oraz mieszkańcy miast.
Serial "Szpilki na Giewoncie" powróci wiosną w kolejnej serii.
Zobacz także:
[
BOŻENKA Z "KLANU" JAKIEJ NIE ZNACIE! FOTO ]( http://teleshow.wp.pl/bozenka-z-klanu-jakiej-nie-znacie-6026598672548993g )
[
ONI DORASTALI NA NASZYCH OCZACH. ZOBACZCIE! ]( http://teleshow.wp.pl/dorastanie-na-telewizyjnym-ekranie-6026599915213953g )
[
TYCH ZDJĘĆ GWIAZDY WSTYDZĄ SIĘ NAJBARDZIEJ ]( http://film.wp.pl/gwiazdy-w-najbardziej-zenujacych-momentach-6025280354886273g )