Skiba naśmiewa się z imprezy TVN. Podzielił się swoim zdaniem
Festiwal "Top of the Top" w Sopocie okazała się niezapomnianym wydarzeniem artystycznym, które przez grzeczność nie chce komentować nawet Krzysztof Skiba. Muzyk zwraca jednak uwagę na pewną rzecz związaną z festiwalem.
Skiba skomentował formę reklamy, jaką zastosowano podczas sopockiego festiwalu pokazywanego na antenie TVN. Jak wszyscy widzowie mogli łatwo zauważyć, jednym ze strategicznych sponsorów widowiska była sieć popularnych sklepów.
"Zorganizowano grupę atrakcyjnych, młodych osób, które tańczyły na widowni z produktami firmy Żabka. Były to jakieś napoje i soki. W trakcie, gdy na scenie prezentowały się gwiazdy, kamera nachalnie przyglądała się ludziom tańczącym z produktami Żabki" – opisał wydarzenie na Instagramie Skiba.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
W fachowym języku tego typu działalność nazywa się product placement, innymi słowy lokowanie produktów. Tego typu forma reklamy jest używana w filmach i serialach od lat. Obecnie w większości krajów jest ograniczona przez przepisy. W Polsce w dość skrajnej odmianie można ją było spotkać np. w starszych odcinkach "Ojca Mateusza".
Product placement może mieć jednak swoje zalety, o których napisał Skiba: "Dla mnie lokowanie produktów Żabki, w trakcie festiwalu TVN, było chyba największą atrakcją tej muzycznej imprezy. Jakaż to frajda zobaczyć ludzi, którzy bawiąc się przy gwiazdach, wymachują przed kamerami produktami spożywczymi!".
"Niektórzy wykonawcy śpiewają na festiwalach tak usypiająco, że momentami lepszą rozrywką będzie, gdy popatrzymy sobie na faceta, który wywija w powietrzu paczką pierogów czy butelką keczupu" – dodaje muzyk.
Słuchasz podcastów? Jeśli tak, spróbuj nowej produkcji WP Kultura o filmach, netfliksach, książkach i telewizji. "Clickbait. Podcast o popkulturze" dostępny jest na Spotify, w Google Podcasts oraz aplikacji Podcasty na iPhonach i iPadach. A co, jeśli nie słuchasz? Po prostu zacznij