RozrywkaSkarga na "Roast Kuby Wojewódzkiego" trafiła do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji

Skarga na "Roast Kuby Wojewódzkiego" trafiła do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji

Skarga na "Roast Kuby Wojewódzkiego" trafiła do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
Źródło zdjęć: © TVN/x-news

19.02.2016 09:40, aktual.: 19.02.2016 11:20

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

"Roast Kuby Wojewódzkiego" nie przypadł do gustu nie tylko niektórym gwiazdom (więcej informacji na ten temat tutaj: Kamil Durczok ostro komentuje na Twitterze roast Wojewódzkiego)
, ale przede wszystkim publiczności. Jeden z widzów do tego stopnia poczuł się urażony tym, co zobaczył w programie, że postanowił złożyć skargę do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.

Katarzyna Twardowska, rzecznik prasowa KRRiT, potwierdziła w rozmowie z serwisem wirtualnemedia.pl, że rzeczywiście wpłynęło zażalenie na show Wojewódzkiego. Regulator wystąpił już do stacji TVN z prośbą o udostępnienie nagrania w celu analizy. Wciąż nie wiadomo, jaka kara grozi nadawcy.

Przypomnijmy, że ustawa o radiofonii i telewizji w art. 18 ust. 5 mówi, że "zabronione jest rozpowszechnianie audycji lub innych przekazów zagrażających fizycznemu, psychicznemu lub moralnemu rozwojowi małoletnich, w szczególności zawierających treści pornograficzne lub w sposób nieuzasadniony eksponujących przemoc" oraz w ust. 5 tego samego artykułu można przeczytać, że "audycje lub inne przekazy, zawierające sceny lub treści mogące mieć negatywny wpływ na prawidłowy fizyczny, psychiczny lub moralny rozwój małoletnich, inne niż te, o których mowa w ust. 4, mogą być rozpowszechniane wyłącznie w godzinach od 23 do 6".

Sam Kuba Wojewódzki nie przejął się krytyką i licznymi skargami, które zasypały internet po emisji wspomnianego "Roastu". Mało tego, showman opublikował na swoim Facebooku post, w którym zapowiada kolejny odcinek kontrowersyjnego show.

Obraz
© (fot. Facebook)
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (5)
Zobacz także