Seriale hitami oglądalności jesiennej ramówki TVP
20.09.2016 12:28, aktual.: 20.09.2016 13:02
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
TVP ma powody do dumy. Jesienna ramówka rozkręciła się na dobre i jeszcze we wrześniu stacja może cieszyć się z sukcesu swoich produkcji. Hitami niezaprzeczalnie okazały się seriale, których powrót po wakacyjnej przerwie przyciągnął przed ekrany miliony odbiorców.
Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement największą widownię (5.96 mln) zgromadził "M jak miłosć" emitowany 12 września. Drugie miejsce zajęło "Ranczo" z 18 września z oglądalnością na poziomie 5,11 mln widzów, a trzecie "Na dobre i na złe" (4,54 mln oglądających). Co ciekawe, serial pokonał nadawaną w tym samym czasie transmisję meczu Legia Warszawa – Borussia Dortmund (śledziło ją 2,8 mln widzów).
Tuż za podium znalazły się "Rolnik szuka żony" (odcinek z 11 września zgromadził 4,41 mln widzów) i "Ojciec Mateusz" (3,64 mln widzów odcinka z 15 września).