Rusza "Dom Marzeń" - mocne otwarcie lata w TVN
W najbliższą sobotę, punktualnie o godz. 20:00 w telewizji TVN rusza "Dom Marzeń", kolejne po "Bitwie o Dom"; przedsięwzięcie Blue Angels Sp. z o.o. przygotowywane 1,5 roku i realizowane na niespotykaną dotąd na polskim rynku telewizyjnym skalę. Podczas castingów przez symboliczne drzwi "Domu Marzeń" przeszły tłumy chętnych. Zakwalifikowało się tylko 10 par.
24.06.2016 | aktual.: 24.06.2016 10:39
Blue Angels Sp. z o.o. konsekwentnie skupia się na budowaniu silnego partnerstwa w zakresie realizacji nowych formatów telewizyjnych pomiędzy stacjami telewizyjnymi oraz sponsorami. Wszystko po to, aby dostarczyć widzom wyjątkowej rozrywki, a reklamodawcom unikalny kontekst do przekazania informacji o produktach m. in. poprzez lokowanie czy sponsoring, które stanowią dobry punkt wyjścia do rozwijania narracji w innych ważnych obszarach komunikacji.
"Dom Marzeń", to gratka dla miłośników trudnych zadań z dziedziny DIY - zrób to sam. Rzadko jednak nawet największy ludzki trud może się przełożyć na szansę wybudowania, zaaranżowania i wygrania luksusowego domu o powierzchni ok. 315 mkw - a przed ta-ką właśnie szansą stają bohaterowie programu. Mają na to 3 m-ce. O tym kto zostanie w programie zdecydują sami uczestnicy. Na zwycięski duet natomiast zagłosują widzowie w finale na żywo już 31.08.2016.
Oprócz świetnej rozrywki "Dom Marzeń" to również platforma komunikacji brandowej. To tutaj, w najlepszym możliwym kontekście zaprezentują się produkty i marki czołowych firm; producentów, dystrybutorów materiałów budowlanych, elektroniki i aranżacji wnętrz.Na fanów programu czekają emisje w TVN, TVN Style i Player.pl, sekcja poradnikowa na oficjalnej stronie programu dommarzen.tvn.pl, konkurs antenowy dla widzów czy ogólnopolska loteria z nagrodami w 46 marketach DIY OBI w Polsce. Całość przy wsparciu redakcyjnym oraz reklamowym Patronów Medialnych: Grupy Agora ("Cztery Kąty", "Ładny DOM", "DOM i Wnętrze" , "Magnolia"), oraz Grupy Wirtualna Polska (serwis teleshow.wp.pl) a także DD TVN wakacje.
Blue Angels i TVN wspólnie prowadzą działania komunikacyjne na wszystkich platformach projektu „Dom Marzeń” w zakresie: Telewizji, Online. Za pozyskanie i obsługę większości Sponsorów i Patronów Medialnych odpowiada Blue Angels Sp. z o.o.. Producentem wyko-nawczym programu jest Starry Televizor.