Rusza "Dom Marzeń" - mocne otwarcie lata w TVN

Rusza "Dom Marzeń" - mocne otwarcie lata w TVN

W najbliższą sobotę, punktualnie o godz. 20:00 w telewizji TVN rusza "Dom Marzeń", kolejne po "Bitwie o Dom"; przedsięwzięcie Blue Angels Sp. z o.o. przygotowywane 1,5 roku i realizowane na niespotykaną dotąd na polskim rynku telewizyjnym skalę. Podczas castingów przez symboliczne drzwi "Domu Marzeń" przeszły tłumy chętnych. Zakwalifikowało się tylko 10 par.

Blue Angels Sp. z o.o. konsekwentnie skupia się na budowaniu silnego partnerstwa w zakresie realizacji nowych formatów telewizyjnych pomiędzy stacjami telewizyjnymi oraz sponsorami. Wszystko po to, aby dostarczyć widzom wyjątkowej rozrywki, a reklamodawcom unikalny kontekst do przekazania informacji o produktach m. in. poprzez lokowanie czy sponsoring, które stanowią dobry punkt wyjścia do rozwijania narracji w innych ważnych obszarach komunikacji.

"Dom Marzeń", to gratka dla miłośników trudnych zadań z dziedziny DIY - zrób to sam. Rzadko jednak nawet największy ludzki trud może się przełożyć na szansę wybudowania, zaaranżowania i wygrania luksusowego domu o powierzchni ok. 315 mkw - a przed ta-ką właśnie szansą stają bohaterowie programu. Mają na to 3 m-ce. O tym kto zostanie w programie zdecydują sami uczestnicy. Na zwycięski duet natomiast zagłosują widzowie w finale na żywo już 31.08.2016.

Oprócz świetnej rozrywki "Dom Marzeń" to również platforma komunikacji brandowej. To tutaj, w najlepszym możliwym kontekście zaprezentują się produkty i marki czołowych firm; producentów, dystrybutorów materiałów budowlanych, elektroniki i aranżacji wnętrz.Na fanów programu czekają emisje w TVN, TVN Style i Player.pl, sekcja poradnikowa na oficjalnej stronie programu dommarzen.tvn.pl, konkurs antenowy dla widzów czy ogólnopolska loteria z nagrodami w 46 marketach DIY OBI w Polsce. Całość przy wsparciu redakcyjnym oraz reklamowym Patronów Medialnych: Grupy Agora ("Cztery Kąty", "Ładny DOM", "DOM i Wnętrze" , "Magnolia"), oraz Grupy Wirtualna Polska (serwis teleshow.wp.pl) a także DD TVN wakacje.

Blue Angels i TVN wspólnie prowadzą działania komunikacyjne na wszystkich platformach projektu „Dom Marzeń” w zakresie: Telewizji, Online. Za pozyskanie i obsługę większości Sponsorów i Patronów Medialnych odpowiada Blue Angels Sp. z o.o.. Producentem wyko-nawczym programu jest Starry Televizor.

Źródło artykułu: WP Kobieta

Wybrane dla Ciebie

Orły 2025. Aż 11 statuetek dla jednego filmu
Orły 2025. Aż 11 statuetek dla jednego filmu
"Kulej. Dwie strony medalu" wybrany najlepszym filmem według użytkowników Wirtualnej Polski [RECENZJA]
"Kulej. Dwie strony medalu" wybrany najlepszym filmem według użytkowników Wirtualnej Polski [RECENZJA]
Powrócił po zwolnieniu z TVP. Nie traci nadziei
Powrócił po zwolnieniu z TVP. Nie traci nadziei
"Dzień Dobry TVN": Marcin Prokop w pojedynkę przywitał się z widzami. "Jedna osoba temu nie podoła"
"Dzień Dobry TVN": Marcin Prokop w pojedynkę przywitał się z widzami. "Jedna osoba temu nie podoła"
Będzie konkurencja dla TVP i TVN. Polsat szykuje śniadaniówkę
Będzie konkurencja dla TVP i TVN. Polsat szykuje śniadaniówkę
TV Republika znowu lepsza niż TVN24. "Powoli zaczynamy się przyzwyczajać"
TV Republika znowu lepsza niż TVN24. "Powoli zaczynamy się przyzwyczajać"
Katarzyna Kwiatkowska ma dużą tolerancję dla żartów. Ale jednej kategorii humoru nie znosi
Katarzyna Kwiatkowska ma dużą tolerancję dla żartów. Ale jednej kategorii humoru nie znosi
Niespodziewane zmiany w "Dzień Dobry TVN". Widzowie mogą być zaskoczeni
Niespodziewane zmiany w "Dzień Dobry TVN". Widzowie mogą być zaskoczeni
Anna z "Rolnik szuka żony" wróciła z synem do domu. Czekało ich piękne powitanie
Anna z "Rolnik szuka żony" wróciła z synem do domu. Czekało ich piękne powitanie
Koniec będzie szybszy, niż sądzili. Fani "M jak miłość" są wściekli
Koniec będzie szybszy, niż sądzili. Fani "M jak miłość" są wściekli
Michał Żebrowski o Jacku Kurskim w programie "Bez retuszu": "gangster medialny"
Michał Żebrowski o Jacku Kurskim w programie "Bez retuszu": "gangster medialny"
Absurdalna odpowiedź w "Jeden z dziesięciu". Internet ją zapamięta
Absurdalna odpowiedź w "Jeden z dziesięciu". Internet ją zapamięta