"rodzinka.pl" po zmianie dnia emisji straciła widzów

Trzecia seria komediowej *"rodzinki.pl", emitowana w piątki, ma o ponad 700 tys. widzów mniej niż druga seria nadawana rok temu w środy - poinformowały Wirtualnemedia.pl. W paśmie emisji serialu TVP2 przegrywa z Polsatem i TVP1.*

"rodzinka.pl" po zmianie dnia emisji straciła widzów
Źródło zdjęć: © AKPA

26.09.2012 13:05

Średnia oglądalność sześciu pierwszych epizodów trzeciej serii „rodzinki.pl” wyniosła 2,08 mln widzów, co przełożyło się na 14,52 proc. udziału w grupie wszystkich widzów oraz 17,05 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Od września br. serial nadawany jest w piątki o godz. 20.45 i 21.10.

Pokazane dotąd epizody „rodzinki.pl 3” oglądało o 730 tys. widzów mniej niż sześć pierwszych odcinków serialu, wyemitowanych w analogicznym okresie ub.r. Wówczas oglądalność produkcji wyniosła 2,81 mln widzów przy udziałach odpowiednio na poziomie 19,18 proc. i 21,71 proc. Wtedy serial był emitowany jednak w środy o godz. 20.40 i 21.05.

„rodzinka.pl” obniża również wyniki oglądalności TVP2 względem analogicznego okresu ub.r., jednak poprawia jej udział w grupie komercyjnej. Rok temu w piątkowe wieczory stację oglądało bowiem 3,09 mln widzów (przekładało się to na 21,46 proc. oraz 15,83 proc. udziału). Emitowała ona wtedy serial „Na dobre i na złe” oraz show „Kocham Cię, Polsko!”.

W czasie emisji serialu Dwójka zajmuje trzecią pozycję w rynku telewizyjnym. W tym czasie liderem jest Polsat, nadający „Tylko taniec. Got to dance”, co daje mu 16,92 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje TVP1 (filmy fabularne; 15,85 proc.). Z kolei za Dwójką znajduje się TVN (filmy fabularne; 12,88 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej TVP2 jest już wiceliderem rynku (nieznacznie wyprzedza ją Polsat).

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (9)