Świetna wiadomość dla o.Tadeusza Rydzyka. Zostawił za sobą legendę
Program III PR ciągle nie może podnieść się po "dobrozmianowej" czystce. Najnowsze wyniki jego słuchalności pokazują trwałość trendu spadkowego. W tyle zostawiła go perła w medialnym imperium o. Tadeusza Rydzyka, Radio Maryja. Na podium bez zmian.
13.11.2023 | aktual.: 13.11.2023 23:56
Według najnowszych badań za okres od sierpnia do października br., opracowanych przez Wirtualne Media, liderem rynku radiowego pozostaje RMF FM z 29,4 proc. udziału w grupie wiekowej 15-75 lat. Przewaga nad drugą w rankingu "Zetką" wynosi 15,7 proc. Na trzecim miejscu znalazła się Eska z wynikiem 7,3 proc.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Pierwszą dziesiątkę zamyka Radio Złote Przeboje z 2,4 proc udziału. Po piętach zaczęło deptać mu Radio Maryja, które w ostatnich miesiącach dobiło do dwóch proc. i tym samym wyprzedziło Trójkę. Stacja publiczna jest w ciągłym regresie.
Jeszcze sześć lat temu, przed falą odejść tzw. starej gwardii dziennikarzy i prezenterów, wśród których byli m.in. Wojciech Mann, Piotr Metz, Agnieszka Szydłowska, słuchalność od sierpnia do października była na poziomie 6,5 proc. W analogicznym okresie 2023 r. spadła do 1,8 proc.
Z kolei rozgłośnia o.Tadeusza Rydzyka dostała wiatru w żagle i od czterech lat sukcesywnie zyskuje. W 2019 r. miała tylko 1,1 proc słuchalności.
W najnowszym odcinku podcastu "Clickbait" rozmawiamy o "Czasie krwawego księżyca" i prawdziwej historii stojącej za filmem Martina Scorsese, sprawdzamy, czy jest się czego bać w "Zagładzie domu Usherów" i czy leniwiec-morderca ze "Slotherhouse" to taki słodziak, na jakiego wygląda. Możesz nas słuchać na Spotify, w Google Podcasts, Open FM oraz aplikacji Podcasty na iPhonach i iPadach.