"Przepis na życie": Serial pokonał konkurencję
Wprowadzony wiosną do ramówki TVN serial *“Przepis na życie” oglądało więcej widzów niż nadawane w tym samym czasie programy konkurencji - informuje serwis Wirtualnemedia.pl. Można go uznać za prawdziwy strzał w dziesiątkę.*
31.05.2011 09:32
“Przepis na życie” emitowany był w niedziele, początkowo ok. 21.25, a potem 21.45, czyli tuż po talent-show “X Factor”. 13 pokazanych odcinków pierwszej serii produkcji oglądało średnio 3,17 mln widzów. W analogicznym okresie ub.r. widownia TVN w paśmie emisji serialu była niższa. Kanał śledziło wtedy 2,86 mln widzów.
TVN był liderem rynku telewizyjnego w czasie nadawania “Przepisu na życie”. Wiceliderem została Jedynka, nadająca w tym czasie filmy fabularne. Dalej była Dwójka, a potem Polsat. Wpływy reklamowe z 13. odcinków serialu wyniosły 19,6 mln zł.
“Przepis na życie” śledziły głównie kobiety, widzowie między 25. a 59. rokiem życia, mieszkańcy miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym. Jesienią druga seria.
Zobacz także:
[
TAKIEJ JEJ NIE ZNACIE! CZY KOŻUCHOWSKA WOLAŁABY UKRYĆ TE ZDJĘCIA? ]( http://teleshow.wp.pl/malgorzata-kozuchowska-takiej-jej-nie-znacie-6026604057236609g )
[
NAJGORĘTSZE DZIEWCZYNY! KTÓRA NAJSEKSOWNIEJSZA? JUŻ WIEMY! ]( http://teleshow.wp.pl/40-najgoretszych-serialowych-dziewczyn-6034034205869185g )
[
DZIŚ PEWNIE SIĘ TEGO WSTYDZĄ. KOMPROMITUJĄCE ZDJĘCIA! ]( http://teleshow.wp.pl/oni-powinni-wstydzic-sie-tych-kadrow-6026603423880321g )
[
ZOBACZ, JAKI FILM ZNA KAŻDY POLAK ]( http://film.wp.pl/jaki-polski-film-obejrzalo-najwiecej-widzow-6025274942079617g )