"Prosto w serce" gorsze nawet od "Majki"
28.12.2011 13:33
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
*"Prosto w serce" z Anną Muchą i Filipem Bobkiem w rolach głównych oglądało średnio 2,29 mln widzów, czyli o 400 tys. mniej niż nadawaną rok temu w tym paśmie "Majkę" - poinformowały Wirtualnemedia.pl. Dała ona jednak TVN drugie miejsce w rynku.*
"Prosto w serce" nadawane było w dni powszednie o 17.55 w okresie od 3 stycznia do 23 grudnia br. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl, w czasie emisji telenoweli stacja TVN miała 19,84 proc. udziału w grupie 4+ i 20,95 proc. w komercyjnej 16-49. Dla porównania, emitowaną rok wcześniej w tym samym paśmie “Majkę”, śledziło średnio 2,72 mln widzów, a udział tego serialu w rynku wynosił odpowiednio 23 proc. i 25,26 proc.
Telewizja TVN w czasie emisji telenoweli zajmowała drugie miejsce w rynku telewizyjnym (grupa 4+), ustępując tylko emitującej “Klan” Jedynce, która notowała 25,27 proc. udziału. Za TVN znalazły się: Polsat (serial “Pierwsza miłość”, końcówka “Dlaczego ja?”, 19,27 proc.) oraz TVP 2 (“Panorama”; 11,60 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej TVN też był drugi, ale przegrał tutaj z Polsatem.
Najchętniej oglądanym odcinkiem "Prosto w serce" i zarazem jedynym, który przekroczył granicę 3 mln widzów, był epizod z 2 marca br., który obejrzało 3,02 mln osób. Wszystkie 15 najpopularniejszych odcinków TVN pokazał w pierwszych trzech miesiącach emisji serialu. W lutym produkcja osiągnęła najwyższy średni miesięczny wynik oglądalności - 2,79 mln widzów (najwyższy udział miała jednak w czerwcu - 23,18 proc.). W zestawieniu najpopularniejszych odcinków nie znalazł się finałowy epizod, który 23 grudnia br. obejrzało 2,66 mln osób.
Wpływy stacji z reklam nadawanych wokół telenoweli wyniosły w sumie 103,7 mln zł, podczas gdy “Majka” przyniosła z reklam 111,9 mln zł (dane cennikowe netto bez rabatów). Z danych telemetrycznych wynika, że “Prosto w serce” najchętniej oglądały kobiety, widzowie po 50.roku życia, mieszkańcy miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i średnim.
Na miejsce "Prosto w serce" telewizja TVN wprowadzi nowy serial "Julia" oparty na polskim scenariuszu.
Jej pilotowy odcinek pokazany został po finałowym odcinku produkcji z Anną Muchą i zgromadził przed telewizorami 2,51 mln widzów. Regularna emisja serialu ruszy od 2 stycznia 2011 roku.
Zobacz także:
[
PAMIĘTACIE KASIĘ Z „13 POSTERUNKU”? ZOBACZCIE, JAK DZIŚ WYGLĄDA! SZOK! ]( http://teleshow.wp.pl/13-posterunek-co-sie-dzieje-z-aleksandra-wozniak-6026606755153025g )
[
KONIEC JEST BLISKI? TWÓRCY „KLANU” PRZESADZILI! OTO DOWÓD! ]( http://teleshow.wp.pl/klan-bliski-koniec-produkcji-widzowie-nie-chca-juz-go-ogladac-6026606506357889g )
[
ŻENUJĄCE POCZĄTKI GWIAZD. PO CO SIĘ TAK KOMPROMITOWAŁY?! ]( http://teleshow.wp.pl/zostac-miss-pamietacie-kto-zaczynal-w-tym-serialu-6026605416567937g )