"Prosto w serce" gorsze nawet od "Majki"
Pierwszy sezon telenoweli *“Prosto w serce” z Anną Muchą w roli głównej miał mniej widzów niż emitowany rok wcześniej w tym paśmie serial “Majka” - informuje serwis Wirtualnemedia.pl.*
Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że po pięciu i pół miesiącu emisji średnia widownia telenoweli „Prosto w serce”, nadawanej w dni powszednie o godz. 17.55, wyniosła 2,39 mln osób. "Majkę" rok temu śledziło 2,8 mln osób.
Przychody reklamowe z wyemitowanych dotychczas premierowych odcinków telenoweli wyniosły 63,3 mln zł. Dla porównania, w tym samym okresie rok wcześniej “Majka” zarobiła 62 mln zł. Miała jednak o pięć odcinków mniej.
Dane telemetryczne pokazują, że serial z Anną Muchą oglądały głównie kobiety (71 proc. widowni), widzowie powyżej 50. roku życia, mieszkańcy miast i osoby z wykształceniem podstawowym i średnim. Jesienią kolejne odcinki.
"Prosto w serce" ma się skończyć pod koniec roku.
Zobacz także:
[
TAKIEJ JEJ NIE ZNACIE! CZY KOŻUCHOWSKA WOLAŁABY UKRYĆ TE ZDJĘCIA? ]( http://teleshow.wp.pl/malgorzata-kozuchowska-takiej-jej-nie-znacie-6026604057236609g )
[
NAJGORĘTSZE DZIEWCZYNY! KTÓRA NAJSEKSOWNIEJSZA? JUŻ WIEMY! ]( http://teleshow.wp.pl/40-najgoretszych-serialowych-dziewczyn-6034034205869185g )
[
DZIŚ PEWNIE SIĘ TEGO WSTYDZĄ. KOMPROMITUJĄCE ZDJĘCIA! ]( http://teleshow.wp.pl/oni-powinni-wstydzic-sie-tych-kadrow-6026603423880321g )
[
ZOBACZ, JAKI FILM ZNA KAŻDY POLAK ]( http://film.wp.pl/jaki-polski-film-obejrzalo-najwiecej-widzow-6025274942079617g )