"Projekt Lady" traci widzów. Druga seria mniej atrakcyjna?
TVN zachęcony ubiegłorocznym sukcesem "Projektu Lady" zdecydował o realizacji drugiego sezonu. Stacja nastawiała się na kolejny wakacyjny hit, tymczasem show straciło widzów.
Średnia widownia trzech pierwszych odcinków wyniosła 1,44 mln osób. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, najchętniej oglądanym był premierowy odcinek, przyciągnął przed telewizory 1,62 mln widzów. Drugi sezon reality-show nie cieszy się taką popularnością jak pierwszy. Rok temu "Projekt Lady" był wakacyjnym hitem TVN. Po trzech odcinkach śledziło go średnio 1,92 mln osób, co oznacza, że program stracił 480 tys. widzów.
Mimo spadku oglądalności program zapewnia stacji wysokie miejsce w rynku telewizyjnym. TVN w środowe wieczory jest wiceliderem, wyprzedza go tylko Polsat nadający filmy fabularne.
"Projekt Lady" to show, w którym dziewczyny niestroniące do tej pory od hucznych i zakrapianych imprez, wulgarnego języka oraz wyzywających zachowań, starają się zmienić swoje życie i stać się prawdziwymi damami. Małgorzata Rozenek-Majdan stara się nauczyć je dobrych manier, ale także troszczy się o nie i dba, by zmieniły się we wzory do naśladowania. Pomagają jej w tym: trener protokołu dyplomatycznego dr Irena Kamińska-Radomska i trener rozwoju osobistego Tatiana Mindewicz-Puacz. W poprzedniej edycji nie brakowało barwnych charakterów, a zwyciężczynią okazała się skromna Patrycja Wieja. Czy nowe uczestniczki zdobędą taką samą sympatię widzów jak poprzedniczki? O tym przekonamy się pod koniec sezonu.
Zobacz także: Małgorzata Rozenek o bohaterkach Projektu Lady 2: Wszystkich zaskoczą!
Tu pobierzesz za darmo aplikację Program TV:
src="https://d.wpimg.pl/1031600158-1003293454/aplikacja.png"/> src="https://d.wpimg.pl/457701298--1013396447/aplikacja.png"/>