"Projekt Lady": 1. sezon okazał się hitem TVN. Małgorzata Rozenek doczekała się sukcesu
Choć niektórzy wątpili w powodzenie pomysłu TVN, aby "Projekt Lady" umieścić w letniej ramówce, stacja wierzyła, że osiągnie sukces. Dziś wiemy, że słusznie. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Nielsen Audience Measurement dla serwisu wirtualnemedia.pl, trzy pierwsze odcinki programu obejrzało średnio 1,92 mln widzów.
31.08.2016 | aktual.: 31.08.2016 12:53
Analiza wyraźnie wskazuje, że co tydzień format gromadził przed telewizorami coraz większą widownię. Premiera przyciągnęła ok. 1,74 mln, drugi odcinek 1,89 mln, trzeci 2,12 mln, a czwarty aż 2,2 mln osób. Warto również zaznaczyć, że na początku stacja w czasie nadawania "Projekt Lady" zajęła drugie miejsce na rynku telewizyjnym, a gdy w Polsacie zabrakło relacji z meczów Euro 2016, TVN bez trudu pokonał telewizyjnego konkurenta, wskakując na miejsce lidera.
Po wyemitowaniu finałowego odcinka wyliczono, że średnia widownia całej 1. edycji programu wyniosła aż 1,93 mln osób. Tym samym program Małgorzaty Rozenek zostawił rywali daleko w tyle, a stacja umocniła swoją pozycję na najwyższym stopniu podium. Drugie miejsce zajął Polsat, który w tym czasie pokazywał głównie filmy fabularne. Trzecia lokata należała do TVP1, a ostatnia do TVP2 z "Kocham Cię, Polsko!" i relacjami z Letnich Igrzysk Olimpijskich w Rio de Janeiro (tutaj możecie sprawdzić aktualny program telewizyjny)
.
Zobacz także: Radosław Majdan o "Projekt Lady": "Najbardziej podoba mi się prowadząca"