Wyniki oglądalności "19:30" w dół. Dane nie kłamią
Mija miesiąc od zmian w TVP i debiutu nowego programu informacyjnego, który zastąpił "Wiadomości". Ilu widzów śledzi "19:30"? Statystyki pokazują jasno.
Program "19:30" zadebiutował na antenie telewizyjnej Jedynki 21 grudnia i zanotował wówczas rekordową oglądalność. Pierwsze wydanie następcy "Wiadomości", prowadzone przez Marka Czyża, obejrzało średnio 4,29 mln Polaków, a kolejne wydania programu prowadzonego także przez Zbigniewa Łuczyńskiego i Joannę Dunikowską-Paź śledziło w grudniu (przypominamy, że chodzi o okres od 21-31 grudnia 2023) średnio 2,2 mln odbiorców, wynika z danych Nielsen Media.
Biorąc pod uwagę wyniki ze stycznia, widać jednak, że zainteresowanie nowym programem TVP1 wyraźnie zmalało, zwłaszcza w porównaniu z rekordowym wynikiem premierowego wydania. Jak wynika z danych Nielsen Media, opracowanych przez redakcję serwisu WP Teleshow, w styczniu (od 1-18 stycznia 2024) średnia oglądalność "19:30" spadła do poziomu 1,6 mln widzów.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Tymczasem z opracowanych przez nas danych zebranych przez Nielsen Media wynika, że w przypadku "Dzisiaj" widać odwrotną tendencję niż w TVP. Program wyraźnie poszerzył grono odbiorców. Liczba widzów niemal się podwoiła.
Poniżej prezentujemy wykres, na którym widać, jak w ostatnich czterech tygodniach kształtowała się widownia obu programów informacyjnych.
W najnowszym odcinku podcastu "Clickbait" znęcamy się nad serialem "Forst" z Borysem Szycem, omawiamy ostatni film Nicolasa Cage'a, a także pochylamy się nad "The Curse" czyli najbardziej niezręczną produkcją ostatnich lat. Możecie nas słuchać na Spotify, Apple Podcasts, YouTube oraz w Audiotece i Open FM.