Netflix ma "nowego" rywala. Dwaj giganci łączą siły

"The Mandalorian" to jeden z hitów Disney+
"The Mandalorian" to jeden z hitów Disney+
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

09.05.2024 12:59, aktual.: 09.05.2024 13:14

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Disney+, Max i Hulu w pakiecie to nowe rozwiązanie, które ma zapewnić widzom "największą kolekcję rozrywki w najlepszej cenie w streamingu". I być odpowiedzią na rosnącą potęgę Netfliksa.

Dwa wielkie koncerny, Disney i Warner Bros. Discovery, łączą siły. Przedstawiciele obu firm poinformowali o stworzeniu nowego pakietu streamingowego, który będzie zawierał oferty Disney+, Hulu i Max. Na razie mowa jest wyłącznie o rynku amerykańskim, co nie znaczy, że polskich widzów również nie czekają zmiany.

Pakiet zawierający Max, Disney+ oraz Hulu ma być dostępny w klasycznej opcji z płatnym abonamentem, jak i tańszym rozwiązaniem zawierającym reklamy. Firmy Disney, do którego należy Disney+ i Hulu, oraz Warner Bros. Discovery, właściciel platformy Max, nie podały jeszcze żadnych konkretnych cen i terminów.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Joe Earley, jeden z prezesów z Disneya, powiedział, że "po bardzo udanym uruchomieniu Hulu na Disney+ nowy pakiet z Max zaoferuje abonentom jeszcze większy wybór i wartość". Według pierwszej zapowiedzi klienci korzystający z tej oferty zyskają dostęp do "przebojowych filmów, oryginałów i trzech ogromnych bibliotek zawierających najlepsze marki i rozrywkę w streamingu".

Ogłoszenie współpracy Disney i Warner Bros. Discovery wygląda jak odpowiedź na niedawne wystąpienie dyrektora Netfliksa. Z jego słów dowiedzieliśmy się, że Netflix ma 269,6 mln subskrybentów na całym świecie, czyli o 9,3 mln więcej niż w poprzednim kwartale. Dla porównania, Disney+ ma 149,6 mln klientów (styczeń-marzec 2024), czyli o 600 tys. mniej niż w ostatnim kwartale 2023 r.

Max to platforma Warner Bros. Discovery, która zastąpiła na niektórych rynkach HBO Max. W Polsce ma być wprowadzona 11 czerwca. Aktualnie nie wiadomo, czy koncerny planują uruchomienie wspólnej oferty na naszym rynku.

W najnowszym odcinku podcastu "Clickbait" rozkładamy na czynniki pierwsze fenomen "Reniferka", przyglądamy się skandalom z drugiej odsłony "Konfliktu" i zachwycamy się zaskakującą fabułą "Sympatyka". Znajdź nas na Spotify, Apple Podcasts, YouTube, w Audiotece czy Open FM. Możesz też posłuchać poniżej:

Źródło artykułu:WP Teleshow
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (1)
Zobacz także