To był hit Polsatu. Miliony dla stacji dzięki reklamom
Program "Nasz nowy dom" odnotował bardzo wysoką oglądalność. Z najnowszych danych wynika, że przed telewizorami zasiadało ponad milion osób.
"Nasz nowy dom" to jeden z najpopularniejszych programów emitowanych na Polsacie. Prowadząca, Katarzyna Dowbor, w każdym z odcinków remontowała dom lub mieszkanie jednej z polskich rodzin. W 5 lub 7 dni odnawiane były pokoje, wnętrza i teren wokół posiadłości.
Pierwszy odcinek został wyemitowany w 2013 r. Już wtedy show zaskarbiło sobie sporą sympatię widzów. Na antenie Polsatu do niedawna była emitowana 16. edycja programu. Program można było oglądać w środy i czwartki o godzinie 20:05. od 3 marca do 20 maja.
"Nasz nowy dom" z kolejnym sukcesem
Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że 16. sezon programu oglądało średnio 1,22 mln osób. Najwięcej widzów zasiadło przed telewizorami 15 kwietnia - odcinek śledziło 1,58 mln osób. Wpływy z reklam wyniosły 35,16 mln złotych.
Dzięki temu Polsat w trakcie emisji "Nasz nowy dom" zajął 4. miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. wielkiej czwórki. Na pierwszym miejscu znalazło się TVP2, które emitowało wówczas "Barwy szczęścia", "Na dobre i na złe" i "Na sygnale". Na drugim miejscu znalazło się TVP1 z "Alarmem!" oraz "Leśniczówką", a na trzecim TVN, gdzie emitowano "Na Wspólnej" i "Milionerów".
To jednak był ostatni sezon "Naszego nowego domu". Program zostanie zastąpiony show pt. "Wolni od długów", w którym Anna Guzik wraz z gronem ekspertów pomagać będzie uczestnikom wydostać się z finansowych tarapatów. Program Katarzyny Dowbor wywoływał wiele kontrowersji. Niektórym nie podobali się uczestnicy - narzekający uważali, że "inni mieli gorzej".
Zobacz także: Oni się zaszczepią. Gwiazdy nie mają wątpliwości