Sprawdzili, kto ogląda program TVP Info. Wyniki są jednoznaczne

Adrian Klarenbach jest jednym z prowadzących "Minęła 20"
Adrian Klarenbach jest jednym z prowadzących "Minęła 20"
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

24.10.2023 21:06, aktual.: 24.10.2023 22:02

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

"Minęła 20" to pierwszy wieczorny program informacyjno-publicystyczny TVP Info, nadawany od 2007 r. Z najnowszych danych wynika, że przeciętny widz tego formatu to mężczyzna 65+ z podstawowym wykształceniem, mieszkający na wsi.

Jak wynika z ustaleń serwisu Wirtualnemedia.pl, w oparciu o dane Nielsen Audience Measurement, program "Minęła 20" w okresie od 28 sierpnia do 11 października 2023 r. przyciągał przed telewizory średnio 567 tys. widzów. To o 10 tys. mniej niż w analogicznym okresie w roku ubiegłym, ale TVP Info i tak ma powody do radości.

Ogólny udział tego programu w rynku telewizyjnym wyniósł bowiem 4,6 proc. (wszystkie grupy wiekowe), zaś rok temu było to 4,21 proc. Największym zainteresowaniem cieszył się odcinek z 19 września, który obejrzało 785 tys. widzów.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Dane Nielsena pozwoliły także określić profil przeciętnego widza "Minęła 20". Blisko 60 proc. wszystkich oglądających to osoby w wieku 65 lat i starsze. Przeważają mężczyźni (58,7 proc.), osoby mieszkające na wsi (47,6 proc.) i w miastach do 50 tys. mieszkańców (21,5 proc.).

Wieczornym programem TVP Info interesują się najczęściej osoby z wykształceniem podstawowym (47,2 proc.), a w kategorii "wykonywany zawód" najwięcej było emerytów - 66 proc.

W najnowszym odcinku podcastu "Clickbait" rozmawiamy o horrorach, które bawią, strasząc, wspominamy ekranizacje lektur, które chcielibyśmy zapomnieć, a także spoglądamy na Netfliksowego "Beckhama", bo jak tu na niego nie patrzeć? Możesz nas słuchać na Spotify, w Google Podcasts, Open FM oraz aplikacji Podcasty na iPhonach i iPadach.

Źródło artykułu:WP Teleshow
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (657)
Zobacz także