"Milionerzy" to kura znosząca złote jaja. Dzięki reklamodawcom program zarobił 56 mln zł
Choć widownia nowego sezonu "Milionerów" zmalała o 270 tys. osób, czołowy program TVN zarobił na nim krocie.
Nowych "Milionerów" można było oglądać od poniedziałku do czwartku o godz. 20:55. Ostatni odcinek sezonu został wyemitowany 7 grudnia 2017 r. Mimo spadku widowni hit TVN oglądało średnio 2,1 mln osób, co dało drugą pozycję wśród najczęściej oglądanych programów w wieczornym paśmie. Najwięcej widzów zgromadził odcinek specjalny z udziałem gwiazd "Listów do M.3". Program zebrał wówczas przed telewizorami prawie 3 mln widzów.
Przełożyło się to również na ogromne wpływy z reklam. Stacja, pomimo mniejszej widowni, zarobiła na programie ponad 56 mln zł.
Warto dodać, że w porównaniu do ubiegłego roku, gdy TVN emitował w tym samym paśmie serial "Singielka", publiczność przed telewizorami wzrosła o ponad 1,2 mln widzów.
Na razie nie wiadomo, czy "Milionerzy" pojawią się w wiosennej ramówce. TVN na razie nie wydało żadnego komunikatu. Jednak patrząc na wyniki i rosnące zainteresowanie reklamodawców wiele skazuje na to, że w przyszłym roku znowu będziemy mogli oglądać zmagania zawodników walczących o milion zł.