Mali giganci, wielki biznes. Finaliści programu TVN promują płytę
Za nami dwa finały rywalizacji - grupowej, którą wygrali uzdolnieni podopieczni Piotra Rubika oraz indywidualnej w kategoriach taniec, muzyka i osobowość. I choć w obydwu odcinkach nie obyło się bez dziecięcych łez, zainteresowanie programem, zarówno ze strony rodziców potencjalnych uczestników, jaki i widzów, było tak duże, że TVN już zapowiedział następną edycję. Drugi sezon produkcji z udziałem utalentowanych dzieci, która podzieliła psychologów i opinię publiczną (zobacz:Show z udziałem dzieci budzi coraz większe emocje)
, ma trafić na antenę wiosną przyszłego roku. Zanim jednak poznamy kolejne utalentowane maluchy, producenci programu zadbali o to, by fani gigantów o nich nie zapomnieli.
14.05.2015 | aktual.: 15.05.2015 10:48
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
W salonach sieci Empik w największych miastach kraju organizowane są spotkania z finalistami, którzy promują swoją płytę. Pierwsze odbyło się 10 maja w warszawskim centrum handlowym Arkadia, gdzie sześcioro małych wokalistów: Filip Okoński, Amelia Dubanowska, Zuzia Jurkiewicz, Olivia Wieczorek, Alicja Rega i Zuzia Jabłońska, dali próbkę swoich możliwości. W następnych tygodniach dzieci odwiedzą jeszcze m.in. Gdańsk i Kraków. Jak czytamy w opisie wydarzenia na facebookowym profilu Empiku: "Dzieciaki uwielbiają występy i kontakt z publicznością, dlatego już nie mogą doczekać się spotkania z fanami, przed którymi zaprezentują swoje utwory na żywo".
Rzeczywiście na zdjęciach z warszawskiej Arkadii widać, że humory im dopisują. W odróżnieniu od dorosłych gwiazd show-biznesu z pewnością nie uważają jeszcze takich wyjazdów za obowiązek. Jak widać, mali uczestnicy talent show to także wielcy tytani pracy.