RozrywkaMałgorzata Rozenek w kolejnej reklamie. Tym razem zostanie gwiazdą YouTube

Małgorzata Rozenek w kolejnej reklamie. Tym razem zostanie gwiazdą YouTube

Małgorzata Rozenek w kolejnej reklamie. Tym razem zostanie gwiazdą YouTube
Źródło zdjęć: © Youtube.com
oprac. Anna Ryta

25.04.2017 16:54, aktual.: 25.04.2017 19:15

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Celebrytka idzie za ciosem. Po sukcesie, jaki odniosła, zostając ambasadorką znanej sieci telefonii komórkowej, zgodziła się wystąpić w kolejnym projekcie - tym razem internetowym.

Jedna z wiodących firm produkujących sprzęt AGD postanowiła stworzyć program na YouTube z udziałem celebrytów. Jak zapowiadają twórcy, każdy odcinek to spotkanie z inną osobą i innym tematem. Miejscem akcji jest zaprojektowana specjalnie na potrzeby projektu kuchnia. Organizatorzy zaprosili do studia Cooking Challenge zarówno gwiazdy znane z ekranów kini telewizorów, osobowości internetowe, jak i "zwykłych" ludzi. Twarzami kampanii wspierającej akcję zostali Małgorzata Rozenek-Majdan i Piotr Stramowski.

Projekt opiera się o efekt domina, bowiem każdy uczestnik nominuje do challengu wybrane przez siebie osoby. A co oznacza podjęcie wyzwania? Zgłoszenie się do Cooking Challenge, zdefiniowanie własnego celu oraz przygotowanie wymyślonego przez siebie dania, które w dosłowny lub symboliczny sposób zobrazuje wybrany przez uczestnika temat.

Choć na YouTubie zostały opublikowane już wideo z Piotrem Stramowskim oraz Olą Nowak i Nadią Długosz (internetowym duetem Beksy), najwięcej emocji wzbudziła zapowiedź odcinka z Małgorzatą Rozenek. W zaledwie 19-sekundowym spocie gwiazda przechadza się po lesie z tacą pełną bezowych słodkości. Oczywiście nie byłaby sobą, gdyby zrezygnowała z perfekcyjnego wyglądu i wysokich szpilek. W krótkim wideo pada tylko jedno zdanie zrezygnowej poszukiwaniami Rozenek: "Nie wiem, gdzie to jest". Tak krótki zwiastun wystarczył, aby widzowie ze zniecierpliwieniem czekali na zmagania ukochanej byłego piłkarza w kuchni.

Obraz
© Youtube.com

Już teraz nie brakuje komentarzy, że Perfekcyjna Pani Domu intensywnie wykorzystuje swoje medialne pięć minut i bez zastanowienia bierze udział we wszelakich kampaniach reklamowych. Wystarczy choćby wspomnieć, że w ostatnim czasie wystąpiła w spocie ręczników papierowych, znanego dyskontu oraz jednej z popularnych sieci telefonii komórkowej. Jak sama przyznała, angaż w tego typu projektach pozwala jej na zarobienie pokaźnych pieniędzy, które inwestuje w edukację synów.

- Jestem bardzo zadowolona. Zarobiłam bardzo dobre pieniądze. Studia jednego z moich synów są zapewnione, zaraz zrobię następną, by opłacić studia drugiego syna. Po to pracuję, żeby czerpać po prostu korzyści finansowe. To nie jest tak, że zrobiłam tę kampanię i wyłączyło mi to kampanię Chanel No. 5. To była okazja, którą mi zaproponowano i z której chętnie skorzystałam. Naprawdę nie widzę w tym nic niestosownego - powiedziała jakiś czas temu w programie "Kobiecym okiem".

Źródło artykułu:Newseria