Małgorzata Rozenek-Majdan lepsza od Magdy Gessler. Awansowała na najdroższą gwiazdę TVN‑u
Sławna restauratorka została zdetronizowana. Gessler była do tej pory królową wysokich gaży. Okazuje się, że w sezonie letnim wpływy z reklam w programach Rozenek-Majdan są znacznie wyższe, niż u gospodyni "Kuchennych rewolucji".
19.06.2017 | aktual.: 19.06.2017 11:34
Show "Kuchenne rewolucje" był uznawany za największy hit TVN-u. Przez kilkanaście edycji cieszył się dużym zainteresowaniem widzów i reklamodawców. Okazuje się jednak, że Magda Gessler dorobiła się solidnej konkurentki. Mowa o Małgorzacie Rozenek-Majdan, która ze swoim show "Projekt Lady" dogoniła koleżankę ze stacji.
Oba programy ogląda blisko 2,5 mln widzów. Format Perfekcyjnej Pani Domu jest jednak bardziej atrakcyjny dla reklamodawców. Jak podaje portal wirtualnemedia.pl, cena 30-sekundowego spotu w trakcie emisji "Projektu Lady" wynosi aż 26,2 tys. zł netto. W ubiegłym roku cena tej samej reklamy wynosiła 23,6 tys. zł. W odwrotnej sytuacji znajduje się program Magdy Gessler. Stawka za spot zmalała z 24,4 tys. zł- na 23,5 tys. zł.
Popularność, a co za tym idzie marketingowa atrakcyjność, Małgorzaty Rozenek-Majdan rośnie z dnia na dzień. Po wizerunkowym sukcesie w show "Azja Express", w którym wystąpiła z mężem Radkiem Majdanem, grono jej fanów wciąż się powiększa. Z pewnością przyczyniła się do tego aktywność telewizyjnej gwiazdy w mediach społecznościowych. Rozbierane zdjęcia, wrzucane przez Perfekcyjną Panią Domu do internetu oraz bywanie na ściankach w kusych strojach, dały wymierne efekty.
Tu pobierzesz za darmo aplikację Program TV:
src="https://d.wpimg.pl/1031600158-1003293454/aplikacja.png"/> src="https://d.wpimg.pl/457701298--1013396447/aplikacja.png"/>
ZOBACZ TAKŻE: Małgorzata Rozenek o bohaterkach Projektu Lady 2: Wszystkich zaskoczą!
Zobacz także