Małgorzata Foremniak odsłoniła ramiona. Kreacja miała być strzałem w dziesiątkę. Jednak flesze nie były łaskawe
Małgorzata Foremniak pojawiła się na imprezie polskiej firmy zajmującej się diamentami, której jest ambasadorką. 57-letnia gwiazda telewizji wyglądała obłędnie. Było tylko jedno "ale".
Małgorzata Foremniak odsłoniła ramiona. Kreacja miała być strzałem w dziesiątkę. Jednak flesze nie były łaskawe
Małgorzata Foremniak w styczniu skończyła 57 lat. Jest dojrzałą kobietą, matką dorosłych dzieci. Ale wydaje się, że czas się jej nie ima. Gwiazda "Na dobre i na złe" czy "Sexify", a do niedawna także "Mam talent", pojawiła się ostatnio na otwarciu polskiego "domu diamentów". W czarnej sukni wyglądała doskonale. Kreacja sięgała aż do ziemi, podkreślając smukłą figurę aktorki. Zakrywała i nogi, i ręce, ale eksponowała ramiona.
Czarna kreacja była ozdobiona metalicznymi elementami, które z daleka nadawały jej wygląd nowoczesnej kolczugi. Brzmi idealnie? Niestety światła fleszy sprawiły, że suknia sprawiała wrażenie prześwitującej.
W reklamie diamentowej marki Foremniak odsłoniła się jeszcze bardziej. Pokazała się ubrana tylko w diamentowy naszyjnik! Zobaczcie.
Małgorzata Foremniak na czarno
Foremniak uzupełniła bogato zdobioną suknię dużym naszyjnikiem i minimalistycznymi kolczykami, które odsłaniała jej prosta fryzura. Stylizacja robiła wrażenie.
Małgorzata Foremniak w prześwitującej kreacji?
Sukienka składała się z kilku warstw i w odpowiednim świetle pięknie się mieniła. Mocne światła fleszy nie były jednak łaskawe. Sprawiły, że kreacja wydawała się odsłaniać za wiele.
Małgorzata Foremniak i tak wyglądała obłędnie
Nieco prześwitująca tkanina nie zepsuła efektu. Foremniak skradła show, wyglądała bowiem jak milion dolarów.
Małgorzata Foremniak w reklamie diamentów
Jeszcze przed imprezą do sieci trafił klip promujący polską markę z Foremniak w roli głównej. Aktorka wystąpiła w nim ubrana w lekki płaszcz z kapturem czy białą prześwitującą sukienkę. W kilku scenach miała na sobie jedynie sznur diamentów.
Według doniesień medialnych, Foremniak ma być ambasadorką marki przynajmniej przez kilka lat.
W najnowszym odcinku podcastu "Clickbait" rozmawiamy o serialach, które "ubito" zdecydowanie za wcześnie oraz wymieniamy te, które powinny pożegnać się z widzami już kilka sezonów temu. Możecie nas słuchać na Spotify, Apple Podcasts, YouTube oraz w Audiotece i Open FM.