"Magia nagości" hitem ramówki. Kontrowersyjny program przyciągnął widzów
O show było głośno, zanim jeszcze wyemitowano pierwszy odcinek. Emocje wokół formatu tylko mu się przysłużyły. Wirtualne Media właśnie podały wyniki oglądalności.
"Magia nagości" to nietypowe show randkowe: kandydaci i kandydatki wybierani są na podstawie swoich nagich ciał. To program tylko na dorosłych, bez żadnej cenzury. Nagie miejsca intymne pokazywane są tu przez cały czas, jednak formuła zakłada, że nie robi się z tego sensacji.
Po dokonaniu wyboru na podstawie wyglądu nagiego ciała mężczyzna i kobieta (w planach są także spotkania par jednopłciowych) idą na randkę (już w ubraniach), by sprawdzić, czy dopasowanie fizyczne wystarczy, by nawiązać więź.
"Średnia widownia emisji wyniosła 240 tys. osób. Przełożyło się to na 3,44 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 3,36 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 3,08 proc. w grupie 16-59" - czytamy w serwisie Wirtualne Media.
Przypominamy, że Zoom TV już nadaje brytyjską edycję programu (odcinki dostępne są także na player.pl), jednak dopiero wieści o polskiej edycji wywołały wpłynięcie skarg do KRRiT, które na krótki czas wstrzymały realizację projektu kilka miesięcy temu.