"Magda M." nie daje szans polskiej konkurencji
Serial „Magda M” w którym Joanna Brodzik wciela się w postać młodej prawniczki poszukującej miłości życia powrócił ostatnio na antenę z nowymi odcinkami. Jak wynika z badań oglądalności, serial zmiażdżył konkurencję.
19.04.2007 13:21
Nowe odcinki przyciągnęły przed telewizory niemal jeden milion widzów więcej od tych nadawanych rok temu. Liczba osób oglądających „Magdę M” skoczyła z 3,1 miliona do 4 miliony. Daje to nadającej serial telewizji udziały w oglądalności na poziomie 28,86 proc.
Jeszcze lepiej było w komercyjnej grupie docelowej, gdzie perypetie bohaterów oglądał co trzeci widz mający włączony telewizor w czasie emisji „Magdy M.”. Tak dobre wyniki serialu zdecydowały, że we wtorki pomiędzy 21.30 a 22.30 to telewizja Piotra Waltera wiedzie prym w oglądalności. Wszyscy pozostali rywale mają udziały niższe niż 20 proc.
Jak wynika z badań AGB Nielsen Media Research „Magdę M” znacznie chętniej oglądają kobiety niż mężczyźni. Panie stanowią aż 70 procent widowni serialu. Serial cieszy się największą popularnością także wśród osób w wieku 25 – 44 lata i 50 – 59 lat, mieszkańców mniejszych i większych miast oraz widzów z wykształceniem średnim i wyższym.