Magda Gessler już nie taka cenna? Jej show nie przynosi takich zysków, jak kiedyś
Magda Gessler to dla wielu jedna z najbarwniejszych postaci show-biznesu, niemal nierozerwalnie związana z TVN-em. Od lat przyciągała do stacji dużą widownię i duże pieniądze. Ale to podobno zaczęło się zmieniać.
Magda Gessler bez wątpienia jest jedną z największych gwiazd TVN. Z pewnością też jedną z najdłużej nieprzerwanie goszczących na antenie. "Kuchenne rewolucje" prowadzi już od 13 lat. Od ponad 20 sezonów to nadal jeden z najpopularniejszych programów stacji.
Jak donosi "Fakt", program restauratorki przez lata przynosił TVN-owi prawdziwe krocie zysku. Teraz podobno sytuacja zaczyna się zmieniać. Serwis Pomponik podaje z kolei, że jeszcze w 2019 r. za 30-sekundowy spot emitowany podczas programu z Magdą Gessler reklamodawcy musieli zapłacić aż 83,4 tys. zł.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Obecnie wedle oficjalnego cennika reklamowego dostępnego na stronach TVN, potencjalni reklamodawcy za taki sam spot muszą zapłacić znacznie mniej, bo 61,5 tys. zł. To oznacza, że stawka w przeciągu czterech lat spadła aż o jedną czwartą.
Kolorowa prasa podaje też, że podobnie rzecz się ma, jeśli chodzi o oglądalność. Magda Gessler nie przyciąga już takiej widowni jak kiedyś. Restauratorka jednak i na to ma odpowiedź.
- To, co robię dla telewizji, nie ma nic wspólnego z tym, ile zarabiam. To odległość kosmiczna. W TVN-ie nie ma się procentu z reklam ani od niczego. Mam skromną stałą działkę, bardzo skromną w stosunku do tego, co się na świecie płaci za telewizję. I to tak udany program - powiedziała "Super Expressowi".
W najnowszym odcinku podcastu "Clickbait" sprawdzamy, jak bardzo Netflix zmasakrował "Znachora", radzimy, dlaczego niektórych seriali lepiej nie oglądać w Pendolino oraz żegnamy się z "Sex Education", bo chyba najwyższy już czas, nie? Możesz nas słuchać na Spotify, w Google Podcasts, Open FM oraz aplikacji Podcasty na iPhonach i iPadach.