Magazyn "Czarno na białym" zyskał widzów. Wiadomo, kto najchętniej go ogląda
Magazyn reporterów TVN24 "Czarno na białym" w ostatnich latach bacznie przyglądał się władzy i ujawnił wiele afer. Jeden z branżowych portali przyjrzał się za to widowni programu. Kto najchętniej ogląda reportaże TVN24?
28.11.2023 09:30
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Magazyn "Czarno na białym" emitowany jest w wieczornym paśmie TVN24 od poniedziałku do piątku. Reporterzy programu dzielą się w nim efektami dziennikarskich śledztw, poruszając ważne tematy polityczne i społeczne. W ostatnim czasie głośno było m.in. o całej serii reportaży Marcina Gutowskiego z cyklu "Bielmo", w których autor przyjrzał się tuszowaniu pedofilii w polskim Kościele Katolickim, reportażu "Siła kłamstwa" Piotra Świerczka na temat podkomisji smoleńskiej Antoniego Macierewicza, czy "Państwo Ziobry", w których pokazano naciski ministra sprawiedliwości m.in. na prokuraturę ws. śmierci jego ojca.
Niedawno Justyna Suchecka i Piotr Szostak, którzy ujawnili aferę nazywaną w mediach "willa plus" zostali laureatami Nagrody Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego, a ich redakcyjny kolega, wspomniany Piotr Świerczek, znalazł się wśród finalistów tego prestiżowego wyróżnienia.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Jednak nie tylko nagrodami może pochwalić się zespół magazynu "Czarno na białym", prowadzonego przez Patrycję Redo-Łabędziewską. Jak donosi portal Wirtualnemedia.pl, program zanotował wzrost widowni w porównaniu do poprzedniego sezonu.
Zobacz także
"W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej audycja zyskała 29 tys. widzów" - czytamy na stronach wspomnianego serwisu, który podaje, że średnia widownia w okresie od końca sierpnia do połowy października wynosiła prawie 570 tys. osób. Kto najczęściej ogląda "Czarno na białym"?
Widownia magazynu "Czarno na białym"
Z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal, wynika, że odbiorcami magazynu reporterskiego TVN24 są głównie kobiety (stanowią 52 proc. widzów) w wieku powyżej 65 roku życia. Wśród widzów dominują osoby z wykształceniem średnim (43 proc.) i wyższym oraz mieszkańcy miast (prawie 72 proc. odbiorców).
W najnowszym odcinku podcastu "Clickbait" rozmawiamy o "Zabójcy" Davida Finchera, "Informacji zwrotnej" z Arkadiuszem Jakubikiem oraz ostatnim sezonie "The Crown", gdzie, spoiler, ginie księżna Diana. Możesz nas słuchać na Spotify, w Google Podcasts, Open FM oraz aplikacji Podcasty na iPhonach i iPadach.