Trwa ładowanie...

Magazyn "Czarno na białym" zyskał widzów. Wiadomo, kto najchętniej go ogląda

Magazyn reporterów TVN24 "Czarno na białym" w ostatnich latach bacznie przyglądał się władzy i ujawnił wiele afer. Jeden z branżowych portali przyjrzał się za to widowni programu. Kto najchętniej ogląda reportaże TVN24?

Patrycja Redo-Łabędziewska od lat jest twarzą programu "Czarno na białym"Patrycja Redo-Łabędziewska od lat jest twarzą programu "Czarno na białym"Źródło: Materiały prasowe
drqpnvg
drqpnvg

Magazyn "Czarno na białym" emitowany jest w wieczornym paśmie TVN24 od poniedziałku do piątku. Reporterzy programu dzielą się w nim efektami dziennikarskich śledztw, poruszając ważne tematy polityczne i społeczne. W ostatnim czasie głośno było m.in. o całej serii reportaży Marcina Gutowskiego z cyklu "Bielmo", w których autor przyjrzał się tuszowaniu pedofilii w polskim Kościele Katolickim, reportażu "Siła kłamstwa" Piotra Świerczka na temat podkomisji smoleńskiej Antoniego Macierewicza, czy "Państwo Ziobry", w których pokazano naciski ministra sprawiedliwości m.in. na prokuraturę ws. śmierci jego ojca.

Niedawno Justyna Suchecka i Piotr Szostak, którzy ujawnili aferę nazywaną w mediach "willa plus" zostali laureatami Nagrody Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego, a ich redakcyjny kolega, wspomniany Piotr Świerczek, znalazł się wśród finalistów tego prestiżowego wyróżnienia.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Duże zmiany w TVN. Fala odejść i zwolnień

Jednak nie tylko nagrodami może pochwalić się zespół magazynu "Czarno na białym", prowadzonego przez Patrycję Redo-Łabędziewską. Jak donosi portal Wirtualnemedia.pl, program zanotował wzrost widowni w porównaniu do poprzedniego sezonu.

"W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej audycja zyskała 29 tys. widzów" - czytamy na stronach wspomnianego serwisu, który podaje, że średnia widownia w okresie od końca sierpnia do połowy października wynosiła prawie 570 tys. osób. Kto najczęściej ogląda "Czarno na białym"?

drqpnvg

Widownia magazynu "Czarno na białym"

Z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal, wynika, że odbiorcami magazynu reporterskiego TVN24 są głównie kobiety (stanowią 52 proc. widzów) w wieku powyżej 65 roku życia. Wśród widzów dominują osoby z wykształceniem średnim (43 proc.) i wyższym oraz mieszkańcy miast (prawie 72 proc. odbiorców).

W najnowszym odcinku podcastu "Clickbait" rozmawiamy o "Zabójcy" Davida Finchera, "Informacji zwrotnej" z Arkadiuszem Jakubikiem oraz ostatnim sezonie "The Crown", gdzie, spoiler, ginie księżna Diana. Możesz nas słuchać na Spotify, w Google Podcasts, Open FM oraz aplikacji Podcasty na iPhonach i iPadach.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
drqpnvg
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
drqpnvg