"Kuchenne rewolucje" nie mają sobie równych. Magda Gessler przyciąga prawie 2,5 mln widzów
Najnowsza seria jest najchętniej oglądanym programem w polskiej telewizji. Wpływy z reklam emitowanych w przerwie "Kuchennych rewolucji" wyniosły blisko 30 mln zł.
Z badań opracowanych przez Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że odcinki 17. sezonu programu Magdy Gessler (22 lutego-24 maja), który można było oglądać w czwartki o 21:30, oglądało średnio 2,42 mln widzów. Rekordową oglądalność odnotowano 19 kwietnia, kiedy TVN o tej porze włączyło 2,63 mln osób.
Oznacza to, że "Kuchenne rewolucje" przykuły uwagę 18,24 proc. polskich telewidzów.
Tuż za kulinarnym reality-show uplasowały się propozycja TVP 1 ("Sprawa dla reportera" Elżbiety Jaworowicz)
, która w czwartkowe wieczory przyciągała średnio 2,37 mln widzów. Znacznie gorzej wypadł Polsat (1,4 mln widzów), który o tej porze emitował m.in. "Przyjaciółki" i "Wyjdź za mnie", a TVP 2 ("Zawód: Amerykanin", "The Good Doctor") włączało zaledwie 357 tys. osób.