Kuba Wojewódzki tańszy od Magdy Gessler. Ceny reklam mówią same za siebie
Emisja 30-sekundowej reklamy w przerwie trwania popularnego show TVN-u to wydatek na poziomie kilkudziesięciu tys. zł. Okazuje się, że "Kuchenne rewolucje" są lepszą, ale za to droższą inwestycją dla reklamodawców niż show Kuby Wojewódzkiego.
05.09.2019 | aktual.: 05.09.2019 15:52
Jeszcze niedawno Kuba Wojewódzki mógł się pochwalić najdroższym product placementem (promowaniem konkretnych marek w trakcie trwania programu) ze wszystkich tytułów TVN-u. Aby Wojewódzki używał lub znajdował się w pobliżu produktu firmy X w trakcie swojego show, trzeba było zapłacić 99 tys. zł. Później zrobiło się jednak głośno o kolejnym odpływie widzów (300 tys. w maju 2019 r.). Dziś "Kuba Wojewódzki" nie jest najgorętszym towarem TVN-u, przynajmniej pod kątem atrakcyjności dla reklamodawców.
Jak wynika z cennika opublikowanego przez TVN Media, wyświetlenie 30-sekundowego spotu w paśmie reklamowym programu Wojewódzkiego kosztuje ok. 50 tys. zł. Ta sama oferta, związana z najnowszymi odcinkami "Kuchennych rewolucji" we wrześniu, to prawie 80 tys. zł.
Reklamy w przerwie emisji "MasterChefa" kosztują maksymalnie 75 tys. zł. Dużo można także zarobić na spotach oglądanych przez widownię "Mam Talent!" (ponad 76 tys. zł), "Milionerów" (71 tys. zł) i serialu "W pułapce" (69 tys. zł).