Kraśko zdetronizował Gessler? Do sieci trafił cennik TVN

Magda Gessler i "Kuchenne rewolucje" długo byli liderami oglądalności wśród programów stacji TVN. To przekładało się na ceny reklam. Sytuacja przez pandemię musiała się jednak zmienić.

Piotr Kraśko, ekipa "Faktów" i "Uwaga Koronawirus" opłacają się TVN najbardziej
Piotr Kraśko, ekipa "Faktów" i "Uwaga Koronawirus" opłacają się TVN najbardziej
Źródło zdjęć: © AKPA

23.02.2021 07:46

Pandemia pokrzyżowała plany nas wszystkich - w mniejszym lub większym stopniu. Odbiła się też na stacjach telewizyjnych. Część programów nie dało się nagrywać ze względu na zakaz zgromadzeń i niebezpieczeństwo rozprzestrzenienia się wirusa. Produkcję innych trzeba było zawiesić na kilka miesięcy, jak w przypadku "Kuchennych rewolucji" czy "Milionerów". Programy te jednak po czasie ruszyły, twórcy dostosowali się do panujących teraz warunków. "Kuchenne rewolucje" można oglądać od lutego w czwartkowe wieczory na TVN.

Wygląda jednak na to, że program cieszy się nieco mniejszą popularnością. "Super Express" podaje ceny reklam puszczanych w przerwach show Gessler.

Jak podaje tabloid, przed pandemią ceny 30-sekundowych spotów wynosiły 83,4 tys. zł. W 2020 r. kwota spadła do 63,5 tys. zł., ale i wtedy "Kuchenne rewolucje" były pod tym względem liderem. Mamy 2021 r. i sytuacja się nieco zmieniła.

Gessler musiała ustąpić miejsca "Faktom", których gwiazdą jest zdecydowanie Piotr Kraśko, ale także programowi "Uwaga! Koronawirus". W przypadku tych produkcji reklamy kosztują 62,8 tys. i 61,2 tys. zł. A spoty w przerwach od rewolucji w polskich lokalach gastronomicznych? "SE" podaje, że zostały wycenione na nieco mniej, bo 57,4 tys. zł.

Można teraz zastanawiać się, czy po pandemii sytuacja odwróci się na korzyść programu Gessler. A może ta formuła waszym zdaniem już się wyczerpała?

Zobacz także
Komentarze (737)