Koniec Mango 24. Kanał znika z telewizji

Tylko do końca lipca br. można oglądać telewizyjny kanał sprzedażowy Mango 24. Po osiemnastu latach działalności kanał promujący zakupy przez telefon znika z telewizji.

Magda Modra z mężem to jedni z wielu celebrytów promujących produkty Mango
Magda Modra z mężem to jedni z wielu celebrytów promujących produkty Mango
Źródło zdjęć: © Kadr z TV Mango

03.07.2020 | aktual.: 27.07.2020 08:09

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

"Uprzejmie informujemy, że z dniem 1 sierpnia 2020 r. z oferty telewizyjnej zostanie wycofany kanał Mango 24, w związku z zakończeniem emisji programu przez nadawcę" - oznajmiła swoim klientom TOYA, łódzka telewizja kablowa. Mango 24 rozpoczęło nadawanie w 2002 roku, pojawiając się w ofercie najważniejszych platform kablowych, było też dostępne dla odbiorców telewizji satelitarnej. W 2007 roku kanał został wykupiony przez TVN za 13 mln złotych. Po 10 latach przeszedł w ręce słoweńskiej firmy zajmującej się sprzedażą wysyłkową, Studia Moderna, które było jej ostatnim właścicielem.

Codziennie hit, codziennie promocja

24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu Mango 24 prezentowało na swoim kanale urządzenia, które zmieniają życie na lepsze. Począwszy od sprzętu AGD, poprzez masażery, obuwie, a kończąc na materacach, które w końcu zapewnią spokojny sen. Każdy z produktów promowanych na antenie określany jest mianem hitu, każdy codziennie jest w promocyjnej cenie. Z Mango 24 przez lata współpracowało wielu celebrytów, którzy zaświadczali o niezawodności sprzedawanych w Mango gadżetów. Sprzęt gospodarstwa domowego reklamowali niegdyś Joanna Bartel, czy gwiazdy "Big Brothera" Klaudiusz Ševković i Gulczas. W ostatnich miesiącach m.in. twarzą materacy była - wypoczęta za ich sprawą - Magda Modra z rodziną. Wiosną 2019 roku do Mango 24 dołączyła znana z TVP prezenterka pogody Marzena Sienkiewicz, która prowadziła kilkugodzinne pasmo telezakupowe "Mango na żywo".

Telesprzedaż i teleerotyka

Być może nie każdy pamięta, że w ciągu niemal 20 lat działalności TV Mango eksperymentowało z ramówką. W latach 2010 - 2017 późnym wieczorem nadawano na kanale pasmo erotyczne, o czym wspominają z rozrzewnieniem internauci na telewizyjnych forach.

Jak spekuluje "Super Express", do zakończenia działalności Mango 24 mogła przyczynić się pandemia koronawirusa, która bezpośrednio uderzyła w stacjonarne sklepy sieci Mango. Tych, którzy nie wyobrażają sobie życia bez telesprzedaży - niezależnie od tego czy oglądają je dla rozrywki czy na poważnie - uspokajamy, że tego typu pasma są także dostępne m.in. na kanale Domo plus czy Kuchnia plus.

Źródło artykułu:WP Teleshow
Komentarze (2)