Koniec Mango 24. Kanał znika z telewizji
03.07.2020 10:20, aktual.: 27.07.2020 08:09
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Tylko do końca lipca br. można oglądać telewizyjny kanał sprzedażowy Mango 24. Po osiemnastu latach działalności kanał promujący zakupy przez telefon znika z telewizji.
"Uprzejmie informujemy, że z dniem 1 sierpnia 2020 r. z oferty telewizyjnej zostanie wycofany kanał Mango 24, w związku z zakończeniem emisji programu przez nadawcę" - oznajmiła swoim klientom TOYA, łódzka telewizja kablowa. Mango 24 rozpoczęło nadawanie w 2002 roku, pojawiając się w ofercie najważniejszych platform kablowych, było też dostępne dla odbiorców telewizji satelitarnej. W 2007 roku kanał został wykupiony przez TVN za 13 mln złotych. Po 10 latach przeszedł w ręce słoweńskiej firmy zajmującej się sprzedażą wysyłkową, Studia Moderna, które było jej ostatnim właścicielem.
Codziennie hit, codziennie promocja
24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu Mango 24 prezentowało na swoim kanale urządzenia, które zmieniają życie na lepsze. Począwszy od sprzętu AGD, poprzez masażery, obuwie, a kończąc na materacach, które w końcu zapewnią spokojny sen. Każdy z produktów promowanych na antenie określany jest mianem hitu, każdy codziennie jest w promocyjnej cenie. Z Mango 24 przez lata współpracowało wielu celebrytów, którzy zaświadczali o niezawodności sprzedawanych w Mango gadżetów. Sprzęt gospodarstwa domowego reklamowali niegdyś Joanna Bartel, czy gwiazdy "Big Brothera" Klaudiusz Ševković i Gulczas. W ostatnich miesiącach m.in. twarzą materacy była - wypoczęta za ich sprawą - Magda Modra z rodziną. Wiosną 2019 roku do Mango 24 dołączyła znana z TVP prezenterka pogody Marzena Sienkiewicz, która prowadziła kilkugodzinne pasmo telezakupowe "Mango na żywo".
Telesprzedaż i teleerotyka
Być może nie każdy pamięta, że w ciągu niemal 20 lat działalności TV Mango eksperymentowało z ramówką. W latach 2010 - 2017 późnym wieczorem nadawano na kanale pasmo erotyczne, o czym wspominają z rozrzewnieniem internauci na telewizyjnych forach.
Jak spekuluje "Super Express", do zakończenia działalności Mango 24 mogła przyczynić się pandemia koronawirusa, która bezpośrednio uderzyła w stacjonarne sklepy sieci Mango. Tych, którzy nie wyobrażają sobie życia bez telesprzedaży - niezależnie od tego czy oglądają je dla rozrywki czy na poważnie - uspokajamy, że tego typu pasma są także dostępne m.in. na kanale Domo plus czy Kuchnia plus.