Kolejne spadki oglądalności TV Republika. Holecka minęła się z prawdą

Po grudniowej rewolucji w TVP oglądalność TV Republika gwałtownie poszybowała w górę. Ostatnie statystyki mogą jednak nie napawać włodarzy stacji optymizmem. Widownia Telewizji Tomasza Sakiewicza systematycznie się kurczy. Mimo tego Danuta Holecka podziękowała widzom za "rekordową oglądalność".

Oglądalność Telewizji Republika stale spada
Oglądalność Telewizji Republika stale spada
Źródło zdjęć: © TV Republika

09.03.2024 | aktual.: 10.03.2024 13:11

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Tydzień po zaprzysiężeniu nowego rządu przez media publiczne przetoczyła się fala zmian. Beneficjentem tego stanu rzeczy okazała się TV Republika. Stacja zanotowała znaczący wzrost oglądalności. Według danych Nielsen Media w dniach 20 grudnia - 8 stycznia telewizja Tomasza Sakiewicza odnotowała 3,73 proc. udziału widowni telewizyjnej.

Najwięcej widzów oglądało Telewizję Republika 9 stycznia. Stacja zgromadziła wówczas przed ekranami 314 tys. widzów. Potem oglądalność wyglądała różnie. Od 12 do 18 lutego było to już 160 tys., a od 19 do 25 lutego - 184 tys. widzów.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Kolejne spadki oglądalności TV Republika

Po nieznacznym wzroście oglądalności, tym razem Telewizja Republika ponownie traci widzów. Zgodnie z danymi Nielsen Media na okres 26 lutego - 3 marca widownia Telewizji Republika skurczyła się do 166 tys. osób. Przełożyło się to na udział widowni telewizyjnej w wysokości 3,34 proc.

Jeszcze w poniedziałek 4 marca pod koniec wieczornego serwisu "Dzisiaj" w Telewizji Republika Danuta Holecka nie kryła radości i dziękowała widzom za "rekordowe wyniki oglądalności". W świetle danych z raportu Nielsena, słowa byłej twarzy "Wiadomości" zdają się nie do końca korespondować z rzeczywistością.

Jak radzi sobie konkurencja?

Konkurencyjne stacje także muszą pogodzić się ze spadkami oglądalności w analogicznym okresie. TVN24 od 19 lutego do 25 lutego śledziło średnio 392 tys. widzów (7,66 proc. udziału). Z kolei od 26 lutego do 3 marca było już 373 tys. osób (7,50 proc. udziału)

Zdecydowanie słabiej wypada Polsat News. W dniach 19 luty - 25 luty stację śledziło 97 tys. widzów (1,90 proc. udziału), a w okresie od 26 lutego do 3 marca - 87 tys. oglądających (1,75 proc. udziału).

W 51. odcinku podcastu "Clickbait" typujemy, kto zgarnie Oscara, a kto będzie musiał obejść się smakiem. Kto naszym zdaniem zgarnie najwięcej statuetek? Przekonaj się, słuchając nas na Spotify, Apple Podcasts, YouTube, w Audiotece czy Open FM. Możesz też posłuchać poniżej:

Źródło artykułu:WP Teleshow
Komentarze (32)