Trwa ładowanie...

Piwnica pod Baranami w TVP. Jest reakcja właścicieli

Afera wokół serialu TVP "Osiecka" nie cichnie. Produkcje skrytykowała już masa osób ze świata show-biznesu. Teraz do Telewizji Polskiej zwróciła się również słynna Piwnica pod Baranami.

Piwnica pod Baranami zwróciła się do TVPPiwnica pod Baranami zwróciła się do TVPŹródło: kadr z serialu TVP "Osiecka"
d2e8f12
d2e8f12

Wokół serialu "Osiecka" pojawiło się wiele kontrowersji. Serial skrytykowała nawet Maryla Rodowicz, która stwierdziła, że główna bohaterka w ogóle nie przypomina Agnieszki Osieckiej. Głos zabrała także Magda Umer, także przyjaciółka artystki. "Moja niezgoda na to, co robi w TVP pan Jacek Kurski, jest tak silna, że musiałam odmówić. Nie można z jednej strony wydawać pieniędzy na kulturę, nawet na taki serial jak 'Osiecka', a z drugiej kłamać i uprawiać propagandę w 'Wiadomościach'" - stwierdziła wokalistka zapytana o ewentualną współpracę przy serii.

W obronie serialu i aktorów stanęła Karolina Korwin Piotrowska. Głos zabrała także Magdalena Popławska, która wyznała, że jest dumna z tego, że wystąpiła w serialu.

To jednak nie koniec zamieszania wokół "Osieckiej". W ostatnim odcinku serialu widzowie zobaczyli, jak pisarka pojawia się na koncercie Anny Szałapak i Piotra Skrzyneckiego w krakowskiej Piwnicy pod Baranami. Właściciele kultowego miejsca zdecydowali się wypowiedzieć na temat tego zdarzenia i scenografii.

Piwnica Pod Baranami komentuje serial "Osiecka"

Okazało się, że logo, które zawieszono na kotarze, powstało stosunkowo niedawno, bo dekadę temu - kilkanaście lat po śmierci pisarki. Co więcej, należy ono do piwniczego baru, a nie sceny artystycznej. To jednak nie wszystko. Okazuje się, że logotyp został "podebrany" z Facebooka.

d2e8f12

Piwnica pod Baranami na swoim facebookowym profilu opublikowała oświadczenie, w którym przedstawiła swoje stanowisko. "Bardzo dziękujemy TVP (Telewizja Polska) za reklamowanie baru w Piwnicy pod Baranami w ostatnim odcinku serialu 'Osiecka'. Podebrany z Facebooka logotyp, wyświetlany jako scenografia niezidentyfikowanego wnętrza, powstał na zamówienie piwnicznego baru ok. 10 lat temu (czyli kilkanaście po śmierci Pani Agnieszki), ale podobno czas nie istnieje, więc cieszymy się i polecamy na przyszłość bezpłatne konsultacje" - czytamy we wpisie.

Pod postem pojawiła się masa komentarzy. Część fanów zwracala uwagę na "promocję", którą zrobiła Telewizja Polska Piwnicy pod Baranami. "Jaka by nie była, zawsze to reklama! W dzisiejszych czasach niezmiernie ważna! Jakby was nie przerobić, jesteście nie do podrobienia, wyjątkowi ponad miarę!" - napisała jedna z internautek.

Inni zwracali uwagę na inne wpadki TVP. "Właśnie czytam, że TVP ukradła logotyp Piwnicy. Wczoraj przypadkiem przeczytałem, że TVP ukradła fragmenty czyjegoś vloga i wyemitowała, myląc dodatkowo jeszcze postaci w nim pokazane" - napisał użytkownik Facebooka. "Cieszmy się, że Zenka nie wcisnęli jako artysty Piwnicy... Niestety, przy produkcji 'Osieckiej', jak i innych programów TVP, pracują sami ignoranci, którzy bardziej może by się sprawdzili przy łupaniu orzechów albo wystawianiu towarów na półki w markecie" - dodał kolejny.

d2e8f12

Zobacz także: Czego nie pokazał serial o Osieckiej?

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d2e8f12
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2e8f12