Trwa ładowanie...

Fatalne wieści dla Jeremiego Clarksona. Po słowach o Meghan traci pracę

Wygląda na to, że skandaliczny felieton Jeremiego Clarksona, poświęcony Meghan Markle, pozbawił go współpracy z amerykańskim gigantem. Jak donoszą brytyjskie media, Amazon Prime zrezygnował z dalszej współpracy ze znanym dziennikarzem.

Jeremy Clarkson wydał na Instagramie oświadczenie, w którym przyznał, że wysłał list z przeprosinami do Meghan Jeremy Clarkson wydał na Instagramie oświadczenie, w którym przyznał, że wysłał list z przeprosinami do Meghan Źródło: getty
d454ni3

Według informacji, jakie na swoich stronach internetowych podaje dziennik Metro, Amazon Prime Video nie będzie kontynuować współpracy z dawną gwiazdą programu "Top Gear". Choć do tej pory na platformie można było oglądać dwa formaty z udziałem Clarksona: "The Grand Tour" i "Clarkson's Farm", amerykański gigant pokaże tylko te sezony, które zostały już zamówione. O dalszej współpracy nie ma ponoć mowy, a wszystko to za sprawą głośnego felietonu Clarksona wymierzonego w Meghan Markle, który ukazał się w grudniu na łamach "The Sun".

Przypomnijmy, że publikacja autorstwa 62-letniego dziennikarza była reakcją na dokumentalną serię "Meghan i Harry", która na początku grudnia ukazała się na Netfliksie. Clarkson nie przebierał w swoim felietonie w słowach, pisząc o swojej nienawiści do Meghan. Nawiązując zaś do słynnej sceny z serialu "Gra o tron", przyznał że marzy o tym, by Brytyjczycy mogli obrzucić fekaliami paradującą nago ulicami miast żonę Harry'ego. Słowa Clarksona wywołały na Wyspach prawdziwy skandal.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Mosty między księciem Harrym i jego rodziną są już spalone?

Głos zabrali m.in. brytyjscy parlamentarzyści, którzy oskarżyli dawną gwiazdę BBC o podżeganie do nienawiści. Domagano się nie tylko przeprosin od Clarksona, ale i wyjaśnień od szefostwa "The Sun", który bulwersujący felieton Clarksona opublikował. I choć z czasem pojawiło się i jedno, i drugie, a publikacja szybko zniknęła z internetowych stron tabloidu, gwiazda brytyjskich mediów wciąż odczuwa konsekwencje swoich słów.

Jak podkreślił w oświadczeniu opublikowanym m.in. na Instagramie Clarkson, zarówno stacja ITV, gdzie prowadzi teleturniej "Milionerzy", jak i Amazon, gdzie znajdziemy pozostałe programy z jego udziałem, znalazły się pod ogromną krytyką i presją ze strony opinii publicznej.

Jednocześnie Clarkson przyznał, że napisał do Meghan emalia z przeprosinami. Wysłał go w Boże Narodzenie, tłumacząc w nim, że emocjonalnie zareagował na kolejny wywiad małżonków. Zaznaczył jednak przy tym, że język, którego użył "był haniebny" i że jest mu z tego powodu niezmiernie przykro.

W najnowszym odcinku podcastu "Clickbait" rozmawiamy o rozdaniu Złotych Globów, przeżywamy aferę z rewelacjami księcia Harry’ego i z wypiekami na twarzach czekamy na nadchodzące w 2023 roku filmy i seriale. Możesz nas słuchać na Spotify, w Google Podcasts, Open FM oraz aplikacji Podcasty na iPhonach i iPadach.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d454ni3
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d454ni3