Zbadali wykształcenie widowni Rachonia. Wszystko jasne

Program "Jedziemy" Michała Rachonia zagospodarował sobie konkretną widownię
Program "Jedziemy" Michała Rachonia zagospodarował sobie konkretną widownię
Źródło zdjęć: © TVP

12.11.2023 11:13, aktual.: 12.11.2023 12:30

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Michał Rachoń jest gospodarzem wielu programów publicystycznych w ofercie publicznego nadawcy. "#Jedziemy" cieszy się szczególnym zainteresowaniem. Kto ogląda poranny program TVP Info?

Michał Rachoń gwiazdą Telewizji Polskiej został 2016 r., kiedy przypadło mu prowadzenie niedzielnej audycji "Woronicza 17" na antenie TVP Info. Jeszcze w tym samym roku został gospodarzem wieczornego programu "Minęła 20". Trzy lata później wystartował kolejny format z Rachoniem w roli głównej. Tytuł porannych programów "#Jedziemy" i "#Jedziemy dalej" , nawiązuje do zawołania dziennikarza, od którego lubi zaczynać swoje audycje.

Jak podają Wirtualne Media, powołując się na badania Nielsen Audience Measurement, średnia oglądalność w okresie od 4 września do 9 listopada 2023 r. programów "#Jedziemy" i "#Jedziemy dalej" wyniosła kolejno 384 tys. i 474 tys. osób. Obie audycje zyskały na oglądalności względem analogicznego okresu rok wcześniej. "#Jedziemy" oglądało wówczas 50 tys. mniej widzów, a "#Jedziemy dalej" obserwowało 33 tys. osób mniej.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Jak donoszą Wirtualne Media, poranne audycje Michała Rachonia przyciągają głównie seniorów. Największy udział odnotowany został wśród widzów w wieku 65 i więcej lat (72,20 proc. obserwujących "#Jedziemy" i 70,64 proc. widzów "#Jedziemy dalej").

Cześć główną i dodatkową "#Jedziemy" najchętniej oglądają telewidzowie z wykształceniem podstawowym (45,65 proc. i 44,22 proc.) i wykształceniem średnim (37,62 proc. i 39,85 proc.).

Osoby z wykształceniem wyższym stanowią najniższy odsetek odbiorców obu części programów Rachonia, emitowanych rano. Jest to udział rzędu 16,21 proc. w przypadku "#Jedziemy" i 15,31 proc. "#Jedziemy dalej".

W najnowszym odcinku podcastu "Clickbait" rozmawiamy o "Czasie krwawego księżyca" i prawdziwej historii stojącej za filmem Martina Scorsese, sprawdzamy, czy jest się czego bać w "Zagładzie domu Usherów" i czy leniwiec-morderca ze "Slotherhouse" to taki słodziak, na jakiego wygląda. Możesz nas słuchać na Spotify, w Google Podcasts, Open FM oraz aplikacji Podcasty na iPhonach i iPadach.

Źródło artykułu:WP Teleshow
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (924)
Zobacz także