Trwa ładowanie...

"Jaka to melodia": spadła oglądalność teleturnieju. Więcej widzów przyciągała z Janowskim

Zmiany wprowadzone w "Jaka to melodia" najwyraźniej nie wszystkim przypadły do gustu. Muzyczny teleturniej przyciąga mniej widzów, niż przed rokiem.

"Jaka to melodia": spadła oglądalność teleturnieju. Więcej widzów przyciągała z JanowskimŹródło: East News
dt1unv1
dt1unv1

Jak podaje portal wirtualnemedia.pl, średnia widownia muzycznego teleturnieju, emitowanego w okresie od września ubiegłego roku do 9 czerwca wyniosła 1,49 mln osób. Przypomnijmy, że jest to okres dużych zmian w programie i wprowadzenia nowego prowadzącego.

Nowa „Jaka to melodia?” zapewniła telewizyjnej Jedynce wciąż wysokie, choć drugie miejsce pod względem oglądalności. Pierwsze w popołudniowym paśmie zajął Polsat emitujący „Gliniarzy” (1,6 mln osób), a podium zamknął TVN, nadający inny popularny paradokument, „Szpital” (1,03 mln).

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, żew analogicznym okresie rok wcześniej (czyli od 28 sierpnia 2017 roku do 8 czerwca 2018 roku) średnia oglądalność „JTM” wyniosła 1,86 mln osób. Jak podkreślają Wirtualne Media, oznacza to, że program stracił ok. 370 tys. osób.

Zobacz także: Janowski o "Jaka to melodia?": "Przez 20 lat nie miałem scenariusza"

Show "Jaka to melodia?" jest obecne na antenie od 21 lat. Od samego początku programu prowadzącym był lubiany przez widzów Robert Janowski. Stacja zdecydowała się jednak odświeżyć format: zmieniono scenografię, formułę, a także prowadzącego. Gospodarzem „Jaka to melodia” w odświeżonej formie jes Norbert „Norbi” Dudziuk. Wnioskując po wynikach oglądalności, nie wszystkim widzom spodobały się zmiany wprowadzone w programie.

Oglądacie "Jaka to melodia?"

dt1unv1
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dt1unv1