"Jaka to melodia": spadła oglądalność teleturnieju. Więcej widzów przyciągała z Janowskim
Zmiany wprowadzone w "Jaka to melodia" najwyraźniej nie wszystkim przypadły do gustu. Muzyczny teleturniej przyciąga mniej widzów, niż przed rokiem.
12.06.2019 | aktual.: 12.06.2019 08:21
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Jak podaje portal wirtualnemedia.pl, średnia widownia muzycznego teleturnieju, emitowanego w okresie od września ubiegłego roku do 9 czerwca wyniosła 1,49 mln osób. Przypomnijmy, że jest to okres dużych zmian w programie i wprowadzenia nowego prowadzącego.
Nowa „Jaka to melodia?” zapewniła telewizyjnej Jedynce wciąż wysokie, choć drugie miejsce pod względem oglądalności. Pierwsze w popołudniowym paśmie zajął Polsat emitujący „Gliniarzy” (1,6 mln osób), a podium zamknął TVN, nadający inny popularny paradokument, „Szpital” (1,03 mln).
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, żew analogicznym okresie rok wcześniej (czyli od 28 sierpnia 2017 roku do 8 czerwca 2018 roku) średnia oglądalność „JTM” wyniosła 1,86 mln osób. Jak podkreślają Wirtualne Media, oznacza to, że program stracił ok. 370 tys. osób.
Show "Jaka to melodia?" jest obecne na antenie od 21 lat. Od samego początku programu prowadzącym był lubiany przez widzów Robert Janowski. Stacja zdecydowała się jednak odświeżyć format: zmieniono scenografię, formułę, a także prowadzącego. Gospodarzem „Jaka to melodia” w odświeżonej formie jes Norbert „Norbi” Dudziuk. Wnioskując po wynikach oglądalności, nie wszystkim widzom spodobały się zmiany wprowadzone w programie.
Oglądacie "Jaka to melodia?"