"Iron Majdan" wielkim hitem. TVN wygrywa z konkurencją
Wygląda na to, że Polacy uwielbiają oglądać duet Rozenek-Majdan. W poniedziałkowe wieczory to właśnie ich reality-show gromadzi przed telewizorami najwięcej widzów.
21.03.2018 | aktual.: 22.03.2018 11:31
Jak donosi serwis wirtualnemedia.pl po pierwszych trzech tygodniach emisji "Iron Majdan" ogląda średnio 975 tys. widzów, czyli zdecydowanie więcej niż "Żony Hollywood" pokazywane rok temu w tym paśmie. TVN w czasie emisji nowego reality-show jest liderem rynku, a w grupie 16-49 ma ogromną przewagę nad konkurencją.
Zobacz także
Dla porównania średnia oglądalność początku trzeciego sezonu "Żon Hollywood", pokazywanego wiosną ub.r. w tym samym paśmie wyniosła 911 tys. widzów. Oznacza to, że "Iron Majdan" podnosi widownię swojego pasma o 64 tys. osób. Wiceliderem w tym paśmie jest TVP2, która emituje wtedy seriale "Za marzenia" i "Zaginiona".
Przypomnijmy, że reality-show "Iron Majdan" jest drugim najdroższym programem w historii TVN zaraz po "Azja Express". Produkcja jednego odcinka kosztowała ponoć milion złotych. Jak widać, było warto zainwestować.
Oglądacie "Iron Majdan"?
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl