"Iron Majdan" wielkim hitem. TVN wygrywa z konkurencją
Wygląda na to, że Polacy uwielbiają oglądać duet Rozenek-Majdan. W poniedziałkowe wieczory to właśnie ich reality-show gromadzi przed telewizorami najwięcej widzów.
Jak donosi serwis wirtualnemedia.pl po pierwszych trzech tygodniach emisji "Iron Majdan" ogląda średnio 975 tys. widzów, czyli zdecydowanie więcej niż "Żony Hollywood" pokazywane rok temu w tym paśmie. TVN w czasie emisji nowego reality-show jest liderem rynku, a w grupie 16-49 ma ogromną przewagę nad konkurencją.
Dla porównania średnia oglądalność początku trzeciego sezonu "Żon Hollywood", pokazywanego wiosną ub.r. w tym samym paśmie wyniosła 911 tys. widzów. Oznacza to, że "Iron Majdan" podnosi widownię swojego pasma o 64 tys. osób. Wiceliderem w tym paśmie jest TVP2, która emituje wtedy seriale "Za marzenia" i "Zaginiona".
Przypomnijmy, że reality-show "Iron Majdan" jest drugim najdroższym programem w historii TVN zaraz po "Azja Express". Produkcja jednego odcinka kosztowała ponoć milion złotych. Jak widać, było warto zainwestować.
Oglądacie "Iron Majdan"?
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl