Trwa ładowanie...

Gdzie jest TVN24? Takich wyników oglądalności jeszcze nie było

"Bezapelacyjnym zwycięzcą wieczoru wyborczego spośród stacji informacyjnych z polskich kapitałem jest Telewizja Republika" – poinformował widzów "Dzisiaj" dyrektor programowy TV Republika Michał Rachoń. W mediach społecznościowych opublikował natomiast wykres oglądalności, który nie uwzględniał TVN24.

Dyrektor programowy TV Republika Michał RachońDyrektor programowy TV Republika Michał RachońŹródło: Materiały prasowe
d423hin
d423hin

W niedzielę 21 kwietnia Telewizja Republika zorganizowała wieczór wyborczy, któremu towarzyszył "piknik z gwiazdami" tej stacji. Wcześniej, przez kilka dni, na antenie i w internecie można było natrafić na krótki spot reklamujący wieczór wyborczy w Telewizji Republika. "Nie tylko powyborcze sondaże, ale też emocje i publiczność. Rozmowy z gośćmi, politykami i ekspertami. Powyborcze wykresy i analizy" - mówili prezenterzy stacji, zapraszając do warszawskiej siedziby swoich sympatyków.

W poniedziałek, w głównym wydaniu serwisu informacyjnego, Danuta Holecka z dumą mogła powiedzieć: - Wieczór wyborczy w TV Republika miał doskonałą oglądalność. Bardzo dziękujemy państwu za zaufanie.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zapytaliśmy o zmiany w TVP. Skrajne opinie Polaków

- Oglądało nas około 600 tys. widzów, co daje nam pierwsze miejsce pośród stacji informacyjnych z polskim kapitałem – powiedziała prezenterka wyraźnie kładąc nacisk na słowo "polskim". Chwilę później jej słowa niemal powtórzył Michał Rachoń: - Bezapelacyjnym zwycięzcą wieczoru wyborczego spośród stacji informacyjnych z polskich kapitałem jest Telewizja Republika.

- Jesteśmy z tego bardzo dumni. Udało nam się pokonać naszą konkurencję działającą z polskim kapitałem. To kolejny sukces naszej stacji. Działaliśmy na kilka różnych planów. Uruchomiliśmy specjalne studio. (…) Dzięki państwa obecności przed telewizorami to kolejny sukces i tradycja, która tu zaczyna się wykształcać w ważnych momentach dla Polski – komentował Rachoń.

Tymczasem w mediach społecznościowych dyrektor programowy TV Republika opublikował wykres oglądalności stacji informacyjnych, na którym wynik TVN24 nie został uwzględniony. Wygląda na to, że jako stacja z obcym kapitałem został on całkowicie wykluczony przez Michała Rachonia z grona polskich stacji informacyjnych.

W najnowszym odcinku podcastu "Clickbait" pochylamy się nad "Mocnym tematem" Netfliksa, załamujemy ręce nad szokującą decyzją Disney+, rzucamy okiem na "Nową konstelację" i jedziemy do Włoch z "Ripleyem". Znajdź nas na Spotify, Apple Podcasts, YouTube, w Audiotece czy Open FM. Możesz też posłuchać poniżej:

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d423hin
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d423hin