"Fakty" bezkonkurencyjne. Wybór widzów mówi sam za siebie
Jak podają WirtualneMedia.pl, w ubiegłym roku "Fakty" były najchętniej oglądanym serwisem informacyjnym w Polsce. Pomimo spadku widzów, TVN konkurencję pozostawił w tyle.
11.01.2023 | aktual.: 11.01.2023 13:29
W 2022 r. Polacy najchętniej wybierali serwis informacyjny TVN-u. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu WirtualneMedia.pl, "Fakty" TVN i TVN24 BiS zgromadziły średnio 2,66 widzów, zapewniając sobie tym samym 22,6 proc. udziału w rynku telewizyjnym. W porównaniu z rokiem 2021 program stracił 61 tys. odbiorców, ale i tak obronił fotel lidera.
Drugim najczęściej oglądanym programem informacyjnym w minionym roku były "Wiadomości". W sumie w TVP1 i TVP Info ten serwis oglądało 2,49 mln widzów, czyli o 112 tys. mniej niż w 2021 r.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Trzecia lokata należy do "Teleexpressu", który w Jedynce i TVP Info w 2022 r. zgromadził przed telewizorami 2,29 mln osób. To właśnie ten dziennik utracił największą publiczność, bo aż 165 tys. widzów.
Poza podium znalazły się "Wydarzenia". Program emitowany jest na Polsacie, Polsat News i Wydarzeniach24. Na tych trzech kanałach dziennik odnotował 1,78 mln oglądających. Utracił też najmniej widzów, bo jedynie 17 tys. osób. W 2022 r. "Panorama" jako jedyna w zestawieniu nie straciła widzów. Oglądało ją 1,45 mln osób.
W najnowszym odcinku podcastu "Clickbait" podsumowujemy 2022 rok, wybierając najlepsze filmy i seriale, największe afery i rozczarowania oraz największą bekę ostatnich 365 dni (nie mylić z filmem!). Możesz nas słuchać na Spotify, w Google Podcasts, Open FM oraz aplikacji Podcasty na iPhonach i iPadach.