Duża oglądalność programów informacyjnych. Osiągają imponujące wyniki
Programy informacyjne w dobie pandemii koronawirusa cieszą się szczególną popularnością. Wyniki oglądalności za ubiegły miesiąc mówią same za siebie.
W podwyższonej popularności serwisów informacyjnych obecnie nie ma nic dziwnego – to właśnie z nich widzowie pozostający w domach czerpią wiedzę na temat bieżącej sytuacji.
Stacje telewizyjne dokładają starań w codziennym podawaniu aktualnych informacji. W pasmach oprócz standardowych serwisów wprowadziły do ramówek także programy specjalne, poświęcone wyłącznie koronawirusowi. Stałe dostarczanie wiadomości przekłada się na duże zainteresowanie.
Jak się okazuje, popularność programów informacyjnych nie przemija. W połowie marca osiągały imponujące wyniki oglądalności. Z danych przekazanych 17 marca wynikało, że najlepsze okazało się TVP Info, które oglądało średnio ponad pół miliona widzów. Następny był TVN24, który włączyło średnio prawie 450 tys. osób. W czołowej dziesiątce najchętniej wybieranych kanałów w Polsce znalazło się jeszcze miejsce dla Polsat News, który wybrało średnio nieco ponad 200 tys. osób.
Nielsen Audience Measurement podsumowała cały marzec pod względem oglądalności zarówno kanałów informacyjnych, jak i flagowych serwisów. Jak informuje portal wirtualnemedia.pl liderem okazały się "Fakty" TVN i TVN24 BiS, które w marcu oglądało średnio 3,65 mln widzów. Drugie miejsce zajęły "Wiadomości" i TVP Info z wynikiem 3,58 mln oglądających. Na trzecim miejscu znalazł się "Teleexpress", którego oglądalność w Jedynce i TVP Info wyniosła w marcu 3,48 mln osób.
Za podium uplasowały się zaś "Wydarzenia" – ze średnią oglądalnością 2,36 mln osób, a w Polsacie News 400 tys. "Panorama" zaś osiągnęła w ubiegłym miesiącu 2,29 mln widzów.