Drugi wynik w historii. Netflix chwali się swoim hitem

Poznaliśmy ostateczny (choć paradoksalnie wcale nie końcowy) wynik czwartego sezonu "Stranger Things". Do rekordowego osiągnięcia "Squid Game" trochę zabrakło, ale i tak rezultat jest imponujący. W ciągu pierwszych 28 dni widzowie spędzili przed czwartą serią "Stranger Things" aż 1,352 miliarda godzin.

"Stranger Things" drugim hitem wszech czasów
"Stranger Things" drugim hitem wszech czasów
Źródło zdjęć: © materiały partnera

03.08.2022 | aktual.: 03.08.2022 13:25

Od razu należy wyjaśnić, że Netflix swoją listę przebojów wszech czasów opiera na wynikach osiągniętych przez filmy i seriale na przestrzeni jedynie pierwszych 28 dni wyświetlania. Szefowie platformy streamingowej wychodzą z założenia, że w kolejnych dniach produkcje nie generują już wyników godnych uwagi. Nie zawsze tak jednak jest. Czego przykładem jest chociażby najnowszy sezon "Stranger Things", który podczas minionego weekendu (ostatniego, który zliczany jest do wyników Netfliksa) osiągnął wynik na poziomie 60 mln godzin.

Największa platforma streamingowa poinformowała, że czwarty sezon "Stranger Things" w ciągu pierwszych 28 dni był oglądany przez 1,352 miliarda godzin. Przypomnijmy, że seria została rozbita na dwie części. Pierwsza miała premierę 27 maja, druga – 1 lipca. Osiągnięte przez nie wyniki zostały do siebie dodane.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

W całej historii Netfliksa większą oglądalnością może się jedynie pochwalić "Squid Game". Jego rekordowy rezultat wynosi 1,65 miliarda godzin. Koreańska produkcja była bezkonkurencyjna poza Ameryką (zwłaszcza w azjatyckich krajach, ale także w Europie). "Stranger Things" zwyciężył w Stanach Zjednoczonych oraz w Kanadzie.

Czwarty sezon "Stranger Things" stał sie drugim największym przebojem Netfliksa w historii. A za nim przepaść. Na trzeciej pozycji sklasyfikowany jest piąty sezon "Domu z papieru". Hiszpańska produkcja oglądana była przez 792 miliona godzin. Najpopularniejszy do niedawna amerykański serial "Bridgertonowie" (drugi sezon) osiągnął wynik sięgający 660 miliona godzin.

Słuchasz podcastów? Jeśli tak, spróbuj nowej produkcji WP Kultura o filmach, netfliksach, książkach i telewizji. "Clickbait. Podcast o popkulturze" dostępny jest na Spotify, w Google Podcasts oraz aplikacji Podcasty na iPhonach i iPadach. A co, jeśli nie słuchasz? Po prostu zacznij.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)