Doda wyprzedała bilety w niecałą dobę. Sprzedaż ruszyła po "Doda. Dream show"
W poniedziałek 4 września Polsat wyemitował pierwszy odcinek "Doda. Dream show". To nowy program dokumentujący przygotowania Dody do serii koncertów w Warszawie. Okazuje się, że emisja reality show była doskonałą reklamą, gdyż bilety na wszystkie występy sprzedały się na pniu.
05.09.2023 | aktual.: 05.09.2023 21:04
"Doda. Dream Show. Aquaria Tour" to nazwa pięciu koncertów, które Doda zagra w Warszawie w dniach 7, 8, 12, 14 i 15 października. Polsat pochwalił się ogromnym zainteresowaniem tymi wydarzeniami i wyprzedaniem wszystkich biletów w niespełna dobę. Pierwsza transza rozeszła się w kilka godzin. Następna – w kilkanaście.
Co znamienne, sprzedaż ogłoszono tuż po zakończeniu pierwszego odcinka nowego reality show piosenkarki w Polsacie. "Doda. Dream Show" dokumentuje kilkumiesięczne przygotowania do tytułowego przedstawienia. Choć Doda nie ograniczyła się do pokazania kulisów organizowania koncertów.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Już w pierwszych minutach pierwszego odcinka zalana łzami gwiazda opowiadała o tym, jak znienawidziła swoją pracę, o której marzyła przecież od dziecka. Wyznała, dlaczego w pewnym momencie kariery przestała koncertować. Mówiła o wszechobecnym i wieloletnim hejcie, jakiego doświadczała.
W pierwszym odcinku show tkliwa narracja Dody przeplatana była archiwalnymi materiałami z koncertów, relacją z bieżących wydarzeń oraz wypowiedziami jej bliskich. Przed kamerą o Dodzie wypowiada się np. jej mama, menadżer, ale i Dariusz Pachut, z którym niedawno się rozstała.
- Ona mi powiedziała "każdy pracuje". No tak, spawacz spawa i po 14 godzinach idzie do domu. [...] No więc, jakbyś nie była pracoholiczką, to byś po prostu śpiewała. Po prostu byś zrobiła sobie trasę koncertową, nie musiałabyś angażować do tego reality show. Jeszcze do tego koncerty telewizyjne - wyliczał. - Robi dużo za dużo - podsumował Pachut, który w czasie nagrywania programu był jej życiowym partnerem. Ale prawdopodobnie w lipcu ich drogi się rozeszły.
W najnowszym odcinku podcastu "Clickbait" wplątujemy się w "Ukrytą sieć", wracamy do szokującego procesu "Depp kontra Heard" oraz ponownie zasiadamy do kanapkowej uczty w "The Bear". Możesz nas słuchać na Spotify, w Google Podcasts, Open FM oraz aplikacji Podcasty na iPhonach i iPadach.