"Doda. 12 kroków do miłości" hitem ramówki Polsatu
Program Dody znalazł się na trzecim miejscu pośród wszystkich nowych i reaktywowanych audycji emitowanych w jesiennej ramówce w głównych stacjach telewizyjnych.
Jak podaje portal wirtualnemedia.pl, pierwsze miejsce pośród audycji emitowanych od początku września należy do reaktywowanego po 10 latach programu "Tak to leciało" emitowanego w TVP2 w niedziele o godz. 16:15. Trzy pierwsze odcinku programu oglądało średnio 979 tys. widzów, co przełożyło się na 10,09 proc. udziału w rynku.
Na drugiej pozycji uplasował się emitowany w stacji TVN nowy serial "Herkules". Pierwsze trzy odcinki nadawane w poniedziałki o 21:30 śledziło średnio 861 tys. widzów, co przełożyło się na 7,92 proc. udziału.
Z kolei trzecie miejsce należy do programu "Doda. 12 kroków do miłości". Nowość Polsatu oglądało średnio 742 tys. widzów, co dało 6,03 proc. udziału w rynku.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Katarzyna Białecka, head of media w firmie One House powiedziała: - Nowości oglądają się raczej średnio, ale dajmy im chwilę. Początki, zwłaszcza w takim okresie, bywają trudne. Warto natomiast zwrócić uwagę na Dodę i jej "12 kroków do miłości", bo o ile widownia w telewizji tradycyjnej jest na poziomie średnim, o tyle jestem niemal pewna, że w serwisie VOD program ogląda się lepiej niż dobrze. Nie wspominając o TikToku, w którym od początku września królują skróty programu. Pytanie więc, czy ocenianie formatu wyłącznie z perspektywy statystyk w telewizji, ma jeszcze sens. W tym wypadku, kiedy odbiorcą jest młodszy widz, wnioski mogą być skrajnie różne w stosunku do rzeczywistości.
"Doda. 12 kroków do miłości" to reality-show, dzięki któremu widzowie mogą śledzić starania gwiazdy o znalezienie miłości. Doda umawia się na randki z 12 kandydatami z nadzieją, że znajdzie kogoś, z kim będzie mogła spotykać się po programie.